![]() |
het verbeterde lowlands topic
..want de vorige is vol...
dus: - op welke camping ga je staan? - wat voor zooi neem je allemaal mee? - met hoeveel mensen ga je? - welke dingen ga je checken en welke zeker niet? - etc oh: en komt er een meeting?? |
hmmm ik ga nog steeds een kaartje winnen
|
en NOG een keer proberen om er een leuk topic van te maken (y) :D
|
met wie g a jij eigenlijk jesse?
|
En ja, er kwam een meeting, soort van verkapte D&A meeting. Donderdagnacht om 12 uur.....ergens....
|
ik ga
en als ik er donderdag ben kom ik wel ff m33ten, baby |
Citaat:
|
ik ga
en aanwezig bij verkapte d&a meet. en eh... camping eh.. iets. |
Citaat:
maareh: - Ik ga staan op camping 3 - Ik neem een slaapzak, luchtbed, tent, kleren, toiletspullen, pleisters en drank mee.? - Ik weet niet met hoeveel mensen ik ga. De 2 mensen die op de winnende foto stonden gaan iedergeval wel mee. - Ik ga checken: The Zutons, The Hives, Snow Patrol, Scissor Sisters, Miss Kittin, Bloodhound gang, the sheer, velvet revolver, rude rich, dEUS, I am Kloot, Auf Der Maur, El Gran Silencio, The Streets, Chemical Brothers, Flogging Molly, LCD sound system, Franz Ferdinand, Dillinger Escape Plan, Graham Coxon, Soulwax, The Bays, White Stripes... dus. - en ik ga dit jaar veel gled uitgeven aan biertjes voor de heren op de foto, want zij wisten van niks. |
Zijn er nou Dixi's of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^:d
|
jij gaat toch naar camping 4?
|
Ik weet op dit moment dat ik er ga zijn, en dat ik The Velvet Revolver en de Blood Hound Gang ga checken, de rest van het lijstje weet ik nog niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen al vanwege dat ze live ontzettend goed schijnen te zijn, en ja, het zijn the hives. |
ja, maar goed, ik heb the hives al twee keer gezien, ga ze nog een keer zien, en snow patrol heb ik een keer gezien toen ik ze minder goed kende. dus ik twijfel
|
Citaat:
Ik ga zeker lostprophets, The Hives, The Sheer, Franz Ferdinand en The Offspring checken (toch beetje nostalgie), en voor het avond-gedeelte (gedrogeerd losgaan in het donker) Faithless, Felix da Housecat en Miss Kittin. Wat niet... Zeg nooit nooit. Komt er een meeting? |
Citaat:
Maar ik vind the hives sowieso veel interessanter dan snow patrol. |
oja, om nog even antwoord te geven op de vragen:
het zal wel weer camping 3 worden, als voorgaande jaren, ik ga met mn vrindinnekes enzo, denk een stuk of zes mensen, ik ga zeker naar miss kittin, felix da housecat, the hives/snow patrol, nerd, deus, auf der maur, scissor sisters, freestylers, franz ferdinand, white stripes en verder zie ik het wel |
Kunnen we niet een D&A/Muziek meeting houden, het komt toch op hetzelfde neer. Ik heb geen zin in allemaal vervelende leute...
|
Citaat:
|
Camping zie ik wel
Ik neem mee: +Vreat +Jaegerbier ==> NEVER leave home withouth it + Tent + Slaapzak + Zkr checken: Distiilers / DKM / Flogging Molly / Bloodhound Gang / Hives / Roosjes / Offspring / Verder zie ik wel wat ik nog allemaal ga checken |
Citaat:
|
oh, und wat ik zeker wil zien: Freestylers, Miss Kittin, Felix da Housecat, DJ Krush, Groove Armada, LCD Soundsystem, The Chemical Brothers, Faithless, Bloodhound Gang, The Hives, DKM, Rude Rich & the High Notes, Tokyo Ska Paradise Orchestra, Oil, Danko Jones, Soulwax, Dillinger Escape Plan.
oh, en Acid: Joost van Bellen, Aardvarck & Thee J Johanz ook natuurlijk. Acid :cool: ... maar wat daarvan terecht komt zie ik ter plekke wel. :D |
wie gaat er allemaal nederwalk doen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Iedereen: CAMPING III !!!
en dan hmmm drumconcertje? ;) |
Ik heb een kaartje in de aanbieding, kan niet heen ivbm werk. Leuke baas, ja hoor je krijgt dan een weekend vrij en nu dus niet meer.
Enfin als ik nog iemand gelukkig kan maken met een kaartje, pm dan maar :) |
Citaat:
Zondagnacht rond 12:00 @ camping 4, Vaste prik. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, lekker de bewaking teisteren...\m/ |
Citaat:
|
Dat wc-concert wordt niet gezien als bevorderljk voor de faciliteiten daar. De bewaking probeert je meestal ook na een kwartiertje weg te sturen. Daar ging het vorig jaar bijna mis met mij...
En ja, ze worden handtastelijk als je niet weggaat. |
@ little nemo: NEE, illegale bezigheden die schadelijk zijn voor de Lowlands organisatie gaan ze niet aankondigen, sterker nog, die willen ze helemaal niet hebben :o
@ Birthmark: Zondagnacht, like NA zondagavond of na zaterdagavond? (dus: Zondag 00:00 of Maandag 00:00?) hoop Zondag 00:00 want Maandag 00:00 sta ik toch echt te technoen in de Bravo =) |
Citaat:
Gelukkig zul je er niet bij zijn ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ben ik nou gek!? |
Citaat:
Night: 00:00 - 06:00 Morning 06:00 - 12:00 Afternoon 12:00 - 18:00 Evening 18:00 - 24:00 but... you must be very informal ofcourse :P normaal zou ik je wel snappen, maar ik hoopte ff op dat het toch op de vroege Zondagnacht zou zijn... Zondagavond en Maandagnacht sta ik nl ECHT in de Bravo... maargoed, er is ECHT niet 1 concert... er komt wel een CAMPING III concert ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |