![]() |
Tip voor Orange klanten
jullie kunnen in de weekeinden tijdelijk gratis sms'en!! Dit is volgens mij helemaal onbeperkt, dus ga je gang!
check deze link maar: http://www.orange.nl/orange/producten/index.php deze actie geld in de maanden augustus, september en oktober veel plezier! |
De actie lijkt vrij onwaarschijnlijk, maar ik heb de actievoorwaarden doorgelezen, en volgens mij zit er niks achter (y)
*heeft orange* :cool: |
Citaat:
|
ja is wel bter, had al n smsje van orange gehad, ben t dit weekend alleen glad vergeten maarja k sms zowieso veel, dit weekend denk k gewoon net als normaal minimaal 10per dag toch wel, toch gratis dan,
Ik denk ook niet dat er een addertje onder t gras zit, t zal wel gewoon zo zijn omdat orange momenteel de duurste sms tarieven heeft terwijl de sms oorlog in volle gang is, dit is zeg maar hun goedmakertje, denk ik. |
Citaat:
Een simkaart zal je rond de 15 euro kosten (toch?), als je daarvoor 24 dagen lang gratis kan smsen lijkt me dat een mooie deal (y):cool: |
Citaat:
|
eerste smsje verzond die gewoon... nu niet meer (btg is op), en op de site staat ook weer, over 6 dagen 23 uur enzoveel minuten is het weer zover..>! andere mensen problemen?
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
M'n nichtje smste me gisteravond al met 'hoi' en later 'je kan gratis smsen in het weekend'. We hebben toen gelijk maar even een chatsessie gehouden :D
Maar ik wist het al, want in de winkel vertelde de verkoopster het ook al. |
ik ben ook orange klant heb ook volop gebruik gemaakt van het gratis sms :p
Maar ik kreeg gisteren een smsje: "wegens enorm succes is gratis sms in het weekend verlengd voor free klanten tot en met 26 december2004" behoord daar elk abbo onder?? ik heb een orange free 20 euro ... maar dan kan ik daar toch ook gebruik van maken? Het is nogal vervelend als ik er van uit ga van wel en achteraf wel moet betalen aangezien ik nogal erg veel sms :p xx |
Citaat:
|
hmzz raar....
www.orange.nl/freesms daar staat het ook op maar onduidelijk of ook wij er nou gratis mee kunnen smsen.... |
Pff, ik ben net een paar weken geleden overgestapt van Orange naar een andere provider. Wat een kutservice en kutnetwerk heeft Orange zeg. (n)
Die actie van gratis SMS'en is ook maar een zwaktebod. Alleen in het weekend, who cares? Als ik doordeweeks nou iets te melden heb? |
Citaat:
(En heb ook ervaring met KPN en beetje telfort) |
Citaat:
Maare ff ontopic. ik heb vandaag ook n smsje gehad dat t verlengd wordt en ik heb een orange abonement voor de duidlijkheid en ben al 4jaar wel erg tevreden:). |
maar het geld dus ook voor alle orange free abbo's ??
Ik heb orange free 20 maar vond het onduidelijk op internet staan xx |
Citaat:
Het geld iig voor alle orange Free abbo's |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kreeg het sms-je ook, ik heb een Orange Free 20 Abbo..
Maar wat nare man zegt is wel een beetje waar.. Orange heeft vaak geen bereik.. en soms blijkt dat iemand je heeft proberen te bellen omdat je een sms-je krijgt.. Zo van dit en dat nr heeft je gebeld.. :| Zeer irritant, maar daarentegen heeft Orange ook weer voordelen, zoals het meenemen van je belbundel.. :) |
Smsje gehad (y):cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |