![]() |
Geluid bij Runescape werkt niet
Heeft iemand hier een oorzaak van want zo is het spel een stuk minder leuk
|
Was dat geluid niet enkel voor betalende leden als ik mij zo herriner? :confused:
|
Je mist er niks aan overigens.
|
draai goeie muziek op de achtergrond, wie mist het geluid dan nog?
|
als je geen member bent hoor je alleen op bepaalde momenten muziek, dus niet altijd
kun je beter afzetten, is toch alleen maar irritant |
Citaat:
We kwamen erachter dat je bij i.e wel muziek kreeg, maar bij firefox niet. (kan de bewuste topic zo ff niet vinden) Dus nu is mijn vraag, gebruik jij ook firefox als browser? Citaat:
|
Citaat:
|
wow, dat hier mensen aan runescape doen... 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld denk ik :D
|
Citaat:
(maar ook aan andere dingen) Heeft het nu al titel:
Je kan ook bijvoorbeeld het zien aan help -> info Bij firefox help -> about mozilla firefox. |
Citaat:
Ach ja, de lol gaat er nu eigenlijk wel vanaf Wie wil er een lvl 64 miner? :| |
Citaat:
Geluid bij Runescape werkt niet - Scholieren.com forum - Mozilla Firefox :nono: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Download en installeer dit. |
idd nieuwe java applet installen misschien werkt dat, ik gebruik ook internet explorer en ik heb ook geluid (hoewel ik t wel altijd afzet aangezien t gruwelijk irritant is :| heb altijd mp3's erachter :D )
btw die miner hoef ik niet... ik haat minen maar ik ben wel lvl 60 :| ik ben een member... ben 79 ben hard op weg legends quest te doen heb 1001 skilltotal. als iemand een keer samen wil pken ofzo of quest hulp nodig heeft mp me ingame :) mijn ingame nick is missdallas |
Runescape was altijd wel gaaf, ook een jaar of twee geleden voor het laatst gespeeld en het geluid heeft het bij mij nooit gedaan. Dacht altijd dat er geen geluid was.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |