![]() |
Nelly ft. Jahiem - My Place
Ik vind dit zo'n goed nummer hè!! Wie nog meer?
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
B) Ik vind Nelly een mongool met zijn pleister C) Ik heb andere nummers van die kerel al eens gehoord, kon me subtiel gezegd ook niet bepaald bekoren D) Je houdt niet van metal, dus zal het geen metal zijn en jij lijkt me geen type wat van klassiek of jazz houdt. Dit zijn al 4 redenen voor mij om ' :( ' te plaatsen zonder het nummer gehoord te hebben. |
Citaat:
En dit is een Ballad en samen met een zanger..dus er zit een melodie in en dit nummer is heel anders dan andere nummers van Nelly. Luister het gewoon een keer :) . |
hmm k weet niet echt wat k van dit nummer vind, nelly vink zwaar tegevalle maar die andere gast, Jahiem, vink serieus goed..
maar.. et nummer valt wel beetje tege.. |
Citaat:
|
Ik heb het nog niet gehoord! Waar heb ik de meestre kans om het nummer te beluisteren? Op de radio???
|
Net gedownload en geluisterd maar ik vind er niets aan. Bovendien lijkt dat deuntje wel erg veel op dat nummer van Nelly met die Destiny's Child-troel.
|
ik vind het ook een ge-wel-dig nummer :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaheim(geen jahiem) blijft mooi, vanaf zijn hit 'just in case' tot zijn featurings altijd die mooie zware stem
nelly vind ik niet zoveel bijzonders en de clip vind ik vreselijk |
Citaat:
|
Citaat:
Daar sta je met je narrowminded mond vol tanden :D |
Citaat:
Ik ga altijd door, ik laat me nooit zomaar van het veld slaan. |
Citaat:
Tja het is een volhoudertje en ik had niet gedacht dat ze van klassiek en jazz zou houden. Echter Ik ben nog steeds niet overtuigd om het nummer te gaan luisteren. |
niet doen ook
het zuigt aars |
Jaheim is dope.
Nelly is wack. |
KØt
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Jamie Cullum heel goed, maar Nightwish en Hoobastank ook en Michael Jackson natuurlijk. Mijn muzieksmaak is echt heeeeel breed. Oja, wat jullie ook niet verwachten van mij, ik kijk naar het programma Una Voce Particolare. |
Citaat:
*wow* :D . |
toch blijft die Ronaldinho avatar jammer :(! Ik vind mensen irritant die een topic openen over één liedje maakt niet uit of het metal of commercieel is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is geen goed nummer.
|
Citaat:
|
Gastheer/presentator Ernst Daniël Smid gaat op zoek naar een bijzondere stem ofwel Una Voce Particolare.
Vijf amateurzangers en -zangeressen uit de wereld van opera, operette en musicals krijgen de kans hun talent te etaleren voor een zaal met publiek, een vakkundige jury en een groot televisiepubliek. De jury beoordeelt de optredens. Het Nederlands Promenade Orkest, onder leiding van Jan Stulen, begeleidt de artiesten |
Citaat:
|
vanochtend gehoord en ik vond er niets aan....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
it's getting hot in here.... :rolleyes: