![]() |
Sportmeeting?
Ik vind dat het tijd word voor een sportmeeting. Nu wil ik even weten: lijkt het je leuk en ben je bereid te komen? Datum is volledig flexibel maar pas over minimaal een maand en de plaats zal waarschijnlijk midden-nederland worden omdat daar de meeste mensen vandaan komen hier. Bijvoorbeeld Arnhem of zo kan dus lijkt me. Maar ben he bereid te komen en heb je voorwaarden?
|
wel geinig idee, maar ik zal er niet zijn
|
Wel vaker geprobeert, loopt op niks uit maar mocht het door gaan kom ik ook wel misschien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Ik doe niet aan meetings. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
midden nederland? Utrecht lijkt me toch iets centraler + veel makkelijker om te komen voor vele plaatsen.. :o |
Dat is een leuk initiatief :)
|
Citaat:
|
Voor mij persoonlijk is Assen natuurlijk het mooist :o
Maar Arnhem is idd vaker de aangewezen plaats voor een meeting ook wel een leuke stad. |
Maar goed dit topic is puur om te checken of er interesse voor is. Martjin had al bedacht om op 't veld van Omniworld een portje voetbal te gaan spelen, al weet hij niet zeker of hij mag. Ik heb een voorstel om in 't oude stadion van FC Wageningen te gaan voetballen, al moet ik zaggen dat het niet goed bereikbaar is. In Arnhem zijn ook volop dingen te doen. En natuurlijk hoeven we niet te gaan voetballen of zo.
|
volgende doordeweeks het liefst... heb ik tenminste ov :)
lijkt me ook wel leuk als er gekart wordt... maar ik weet niet of daar een leeftijdsminimum voor is. |
Citaat:
|
is gewoon bij de intratuin af te halen hoor..
|
Citaat:
|
ja is wel lache toch, een potje voetballen met alle sportieve forummers. . (zo vaak ben k hier niet) .
|
Citaat:
Maar aan karten zit geen (bijzonder hoge) leeftijdsgrens. Er van uit gaande dat de jongste (martjin denk ik) er met z'n 14 jaar wel aan mee kan doen. Karten lijkt me wel wat hebben iig, en dan ook een potje voetballen. Maar als zuinig scholiertje zal ik misschien wat breder in kas zitten dan de gemiddelde student. Mocht het doordeweeks moeten zijn, ga ik voor de vrijdagmiddag / avond. |
Zaagmanz- Krugdinho woont in r.dam en als er een meeting komt moet ie of in r.dam of in utrecht komen:)
|
Citaat:
Lache strand foto's, daar was jij ook bij toch? |
Citaat:
de weken daarna ook trouwens :) |
wat denken jullie van brussel? Precies halverwege
|
Citaat:
waarom niet meteen in Parijs... ben ik toch nog nooit geweest ;) |
Citaat:
|
misschien kan er wel een potje gevoetbald worden op de sportmeeting, vanwege het hoge gehalte voetballiefhebbers.
|
Huur een zaaltje en ga zaalvoetballen (y).
Heb ik wel eens eerder gedaan op een meeting en is wel leuk. Of gewoon een veld natuurlijk, maar dan zit je misschien met het weer. Karten is ook vet, maar erg duur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Potje voetbal lijkt me een leuk plan
maargoed eerst maar eens kijken wat er van terecht komt natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou denk ik wel komen, als ie georganiseerd zou worden.
Maar t lijkt me niet geweldig omdat ik alleen met het EK heel veel op sport kwam, dus ken ik de mensen niet heel erg goed.. |
ik wil jullie best wel ff panna's geven he;) dus zou wel leuk zijn
maar beter gewoon in utrecht dan... |
leuk idee is het maar dan moet je het niet op een zaterdag doen dan moet ik sporten! :cool:
|
waarom niet in amsterdam?Schiphol is daar.
|
Karten lijkt me leuk, voetballen ook. :)
Karten kan in Maarssen heel mooi. ongeveer 15 minuten lopen vanaf station Maarssen zit een schitterende baan. Bovendien ligt die centraal. Mark :cool: |
Citaat:
|
Punt 1: Ik woon niet in Arnhem :o
Punt 2: Mja ik wil best wel komen Punt 3: Er zijn alleen wat problemen: De dag. Doordeweeks moeten velen van ons naar school en zaterdag heeft men werk/sport. Maar op zondag is er dan weer het probleem van wedstrijden bezoeken en andere verplichtingen. En voetballen is helemaal een goed idee (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een meeting vind ik wel ok.:)(Y).
Arnhem lijkt me inderdaad wel een goede plaats om af te spreken en daar dan te meeten.. Maar de Wageningers kunnen natuurlijk een zaaltje o.i.d huren, zou ook leuk zijn. @Alexanchez: tegenover het stadion is een bushalte..voor ov. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan iemand ook wel een rotschop geven dat die gestrekt ligt. Alleen weet ik wel zeker dat iedereen het ziet :cool:. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat: