![]() |
[Win XP] Studentenversie
Even een vraagje; ik weet dat er een studentenversie van Office te verkrijgen is, maar is er ook een studentenversie van Windows XP? Zo ja, wat scheelt dat in prijs, en waar kun je die versies halen?
Alvast bedankt! |
Er is voor zover ik weet een Academic Version van Windows XP Pro. Ik denk enkel in het Engels, en ik dacht dat hij evenveel kostte als Windows XP Home of een upgrade.
Voor zover ik heb kunnen nakijken kost een upgrade van XP Home naar XP Pro Academic 80 euro, de rest zal je zelf moeten zoeken |
Bij software koop je een licentie, in princiepe krijg je dan de standaard licentie.
Maar als je bijvoorbeeld Student bent, kun je de studentenlicentie krijgen, dan kost Win XP Home (pro niet d8 ik) 70,- ofzo. Deze is dan dus ook alleen geldig tijdens je studententijd. |
Oké bedankt, dan weet ik eerst genoeg!
|
Ik heb Win XP Pro voor een pleuro of 23 gekocht. Studentenlicentie, via de universiteit bij Surfspot ofzo.
|
Citaat:
|
De Xp pro versie van surfspot zit in zo'n papieren hoesje als ik me neit vergis...en de CD zit er in :p ze geven et op de site aan als 'upgrade' maar dat is BS....et is gewoon de volledige versie.
|
Citaat:
|
Ik kan hem op mijn werk niet bestellen, dus bij de betere CD-rom winkel kun je hem vast niet krijgen..
|
Citaat:
|
Ik heb Win XP Pro ook voor 20,- Euro, via ROC (MBO).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook al is het maar voor 3 maanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je naar de site van surfspot gaat, zie je als eerste 'legale software voor een illegale prijs'. Ik doelde daarop. Maar toch bedankt voor de uitleg, ook al was het hardstikke onnodig. ( :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Citaat:
maja hijs een n00b beetje lullen over WINxp updates enz en dat de "illigale" versie heel slecht zou zijn ... hij leek wel op bijv me oom ofzo die ook geen verstand van pc's heeft :p en dus raadzaam de adviesen op de volgen die "de experts" op het nieuws te melden hebben. :rolleyes: |
Offtopic:
Citaat:
Laat je meester en oom maar lekker verder lullen. wij weten toch beter hé? ;) :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |