![]() |
Agressiviteit na drugsgebruik?
mijn ex gebruikt over het algemeen veel drugs, maar een paar dagen geleden zaten we gewoon te blowen ( zoals gewoonlijk) alleen heeft hij mij 3 x in het gezicht geslagen......en dit ken ik helemaal niet van hem. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Dat mensen agressief worden na drugsgebruik
p.s. zoals jullie weten is ZEEHOND23 mijn ex! |
....
Dat je dit hier post vind ik heel erg kwalijk van je! |
what the fuck, je hebt nu 3 x geslagen...
|
pfff, wat nou slaan joh trut, wat miezerige correctieve tikjes. Als jij dat slaan noemt zal ik je volgende keer es echt de hoeken van je huis laten zien
|
flikker op man.....vuile JUNK, je hebt nie eens genoeg verantwoording om van de drugs af te blijven
pepslet |
waarom haal je DAT er nou weer bij?! Weet je hoeveel ik voor jou had opgegeven!? VOOR JOU! En wat doe je? Je gaat zelf gewoon door!
Weet je "my info", eigenlijk ben je gewoon een ongelooflijk zielig meisje met een veel te grote bek waarmee je schreeuwd om aandacht.. |
ik? schreeuwen om aandacht, wie slaat er nou wie....wie is er nou een echte vent en slaat (qoute) 'een ongelooflijk zielig meisje '
|
ach rot toch op joh, het was godverdomme maar met een kussen hoor!
Wie heeft wie hier een blauw oog geslagen!? NOU!? :mad: |
nou, het gaat niet om 't feit dat het een kussen is, maar dat je me SLAAT :mad:
en dat blauwe oog......dat verdien(de) je! |
ach mens, wees blij dat ik het met een kussen deed! En dat verdiende je ook! je bent gewoon een secreet dat het bloed onder je nagels vandaan haalt! Elke keer ist mijn schuld, mijn dit mijn dat. Kijk godver eens naar jezelf! De wereld draaid niet alleen om jou! Elke keer als ik ook maar iets wil doen voor je, wor ik direct de grond in geboord! Alles wat ik zeg is te min voor je en elke droom die ik tot nu toe gehad heb met mijn leven, is door jou binnen 5 minuten totaal vernietigt! Ik snap eigenlijk niet waarom ik mijn tijd verdoe met jou...
|
anders neem je nog ff een lijntje pep :rolleyes:
komop, jou levensdroom is het creeren van de perfecte wereldburger of het maken van een slasher/horror film over gefreakte autisten die elkaar vermoorden......hellow? moet ik dat echt serieus nemen |
Citaat:
Over dat lijntje pep hou ik mijn mond maar, ik ben niet zo laag dat ik je hierop onderuit ga halen. Maar om even iets recht te zetten. Ik was degene die zich kon houden aan onze afspraak remember? Dus kom nou niet aanzetten dak een junk ben. Ik heb het beter in de hand dan dat jij het hebt |
zolang jij 't maar gelooft dan vind ik 't goed jongen....we zijn nu een tijdje aan het discuseren en waar jij vooral goed in ben in schelden, dus laten we 't nou maar niet over 'laag' hebben!
jij, drugs beter in de hand hebben...whahahaha...euj whatever, wie heeft mij in het 'drugswereldje' geholpen, en wie heeft mij toen (had ik nog nooit hardrgugs gebruikt) keta gegeven??nou? :rolleyes: |
discuseren? Dit? Je probeert me onderuit te halen op een forum, veilig achter je computertje, omdat je het anders niet durft! Hoevaak ben ik een verhaal begonnen en begon jij gelijk LALALALALALALALALA te roepen, dat is pas kinderachtig. En ik scheld niet alleen maar, ik presenteer ook nog feiten aan je. Maar misschien dat je te dom bent om die te kunnen onderscheiden van de rest.. Jammer, had je toch wel enige inteligentie toegewezen... Kennelijk had ik het mis.
|
neuj, omdat jij gaat slaan!
|
nou, genoeg ruzie gemaakt hoor voor vandaag!
Morgen blowtje roken op de pleinbios? :D |
ja, die film lijkt me echt cool :cool: (y)
hoelaat begint 't eigenlijk :confused: |
21.30 (Y)
Kga uit eten met chaos, dus ik bel je wel goed? :D |
uit eten....dat klinkt fancy :D
maar das goed, niet te laat bellen heuj, want ik moet bus 33 pakken natuurlijk (n) |
uit eten en 'n film over lijmsnuiven. :cool: :D
|
Citaat:
ist ook! :p komt helemaal goed! Hoe laat ben je klaar met arbeid? |
ben morgen vrij :D wjoei
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eeeh hoe zit dit dan? ik snap er de ballen van haha
|
Citaat:
okdan! Dan bel ik je wel in de loop van de dag of avond, ligt eraan wat voor weer het is en hoe lang ik slaap en hoelaat ik met mark ga hangen (y) enne, ik hou wel van je hoor :) |
is goed gozer(Y)
ik hou ook wel van jou hoor :bloos: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gozer ik gaat lekker naar bed :o *kusj* slaapse alvast :p was gezellig weer ff te hebben bijgekletst :cool: |
Citaat:
Slaap lekker! *nachtkusj* Ja, leuk idd, was al weer veel te lang geleden :D (uurtje of 24? :eek: ) |
mjuh, veel langer zal 't wel niet geweest zijn (y)
|
geniaal topic, al snap ik er zoals eerder gezegd, geen ene flikker van.
|
.. wtf :D
|
hahaha leuk zo'n ruzie in t openbaar :)
|
Wtf wel lol :D
|
Ik was bijna overtuigd, helaas :cool:
|
hehe :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje twilight idee krijg ik er bij
*tudu tudu tudu tudu* :eek: |
Citaat:
|
stevig zo vroeg op de morgen... hoesow haat-liefde relatie... prachtig :D
|
ghehehe :D
|
hehe, best wel lachen! (y)
|
lol :D
|
:) hehe
|
Eerst was het een stelling, toen een discussie...
En nu... niks meer? Ik volg het in ieder geval niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |