![]() |
Hebben jullie al eens gedacht aan het uitbrengen van de dingen die je schrijft?
En zijn er al mensen verder gegaan dan er alleen maar over denken?
|
er is eens een gedicht van me uitgebracht in een kleine bundel...Noem geen namen want mijn naam is geheim :)
ik zou later best het een en ander uit willen brengen jah, of het me ook gaat lukken is een 2e... |
hmm, lijkt me wel :cool:, maar daar zijn de mijne niet goed genoeg voor>>>ik ben nu wel bezig met mijn gedichten uit te typeren en deze voor mezelf in te laten binden...:) (en ze laten zien aan een aantal geïnteresseerde mensjes:D)
xxx Mariamne |
tja, maar het is (denk ik) de angst om (weer) afgewezen te worden die ons tegenhoudt
|
1 verhaal van mij stond in een bundel en ik doe nu mee aan een dichtwedstrijd ((y) voor me ;)) en ik ben ook zeker van plan om alles ooit uit te geven. Ben het nu aan het uittypen. Iemand belangstelling? :D
|
Citaat:
Lijkt mij inderdaad ook wel cool, maarre wie zit er nou te wachten op mijn gedichten. Ze zijn nou niet echt geweldig ofzo, beetje slecht dus Liefs kimry |
Ik weet het niet, er zijn wel eens wat dingen verschenen in schoolkranten, maar het lijkt me niet dat dat meetelt.
Ik hoop dat het ooit lukt om een boek te schrijven en dan zie ik wel of er een uitgeverij enthousiast is. Waarschijnlijk niet. |
Laatste tijd begin ik daar een beetje aan te denken ja.
Voorheen schreef ik vrij weinig gedichten, nu elke week een paar. Probleem zou misschien zijn dat ik allerlei stijlen hanteer en allerlei onderwerpen gebruik. Leent zich niet echt voor een bundel nog. Maar wie weet als ik meer heb in een zelfde thema, dan zou het heel leuk zijn. |
Heb ook al ooit in een bundel gestaan,
vond het wel gaaf en tuurlijk zou het leuk zijn om er ooit eentje van mezelf te hebben, denk dat iedereen dat wel heeft... X F. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |