![]() |
mdma pilletjes?
ik heb laatst 2 pillen gehad
waarvan 1 mitsubishi (geloof ik) en 1 'ferrari' tenminste zo noemde die gast ze....op die pil stonden 2 vleugeltjes.....en geen ferrari teken dus... ik ben er heel erg van gaan trippen, zoals ik nog nooit meegemaakt had (zowel goed als fout getript)....en voelde me 2 dagen daarna nog beroerd... nou vraag ik me af, of het wel allebei alleen mdma was.... misschien weet iemand hier het? |
als je nou eerst eens beschrijfd wat voor soort trippen ...
ik weet niet wat jij daaronder verstaat |
zeg maar zovan dat ik niks meer kon lezen, geen jointjes of shaggies meer kon draaien (oke das geen trippen, maar laat wel zien hoe ver heen ik was)
ik zag overal wormpjes op de grond en op een gegeven moment een grote groene slang die op me afkwam.... het hoofd van mn vriendje veranderde in dat van mn ex....alle andere hoofden van mensen veranderden inj hoofden van een jaar of 50 er waren allemaal rare buizen met van dat purschuim ofzo... dat veranderde in n wietplant en uiteindelijk kwam er vanuit die wietplant weer een draak op me af.... de boxen werden allemaal blije gezichtjes maar opzich kan ik me alleen de slechte trip stukjes nog herinneren, maar is dat niet best vaak zo? |
misschien mda of anders wat acid?
|
dan is het eerder acid, mda heeft toch niet zo'n hevige effecten lijkt me..
|
Citaat:
Hoe lang heb je getript? |
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt toch ook microdots, dus waarom zou het gelul zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat de TS beschrijft komt daar wel mee overeen, al was wat ik zag niet zo naar. Ik denk dat het ook best mdma geweest kan zijn.. |
Het lijkt mij een stuk aannemelijker dat het MDA was dan LSD. LSD is bizar moeilijk te produceren, in tegenstelling tot MDA, wat een grondstof voor het latere MDMA vormt.
|
t kan bijna niet zijn dat er acid in zat, ik heb het ook een keer gehad icm speed, was iets van 3 dagen wakker en toen begon ik ook zwaar te hallucineren ..tzal wel MDMA geweest zijn, moet haast wel
|
ik denk dat het pcp was! (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ik nu scheel of heeft ie dacht echt helemaal niet gezegd ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |