![]() |
kostuumdrama's
eeuj mense
binnenkort ga ik met vriendinnen een kostuumdrama- feest houden dus kennen jullie misschien een paar geweldige?? tnx... Lena En wat vinden jullie eigenlijk van kostuumdrama's? Ook de mannen....? |
Sense and Sensibility
Dangerous Liaisons Uhm nu ben het een beetje kwijt, wist er veel meer, maar kom er even niet meer op. Maar ik hou wel van deze films, vooral DL vind ik (Y) (hij was zaterdag op tv btw.). |
Hm, vallen Mouline Rouge en Titanic ook onder kostuumdrama's? zo ja, nog twee erbij.. Meer weet ik nu even niet meer:).
|
Little Women (y)
|
hmmm ja kostuumdrama's zijn wel hip.. maar je hebt natuurlijk goede en slechte...
die twee van cassiopeia zijn leuk.. verder zijn bijna alle jane austen verfilmingen wel te pruimen.. en moeten het trouwens drama's zijn? of is gewoon kostuum ook goed? an ideal husband is ook grappig, die was geloog ik zondag nog op tv.. |
Barry Lyndon
|
hoeft niet drama te zijn... denk ik... moulin rouge! dat ik die was vergeten..
Sense and Sensibility hebben we alleen al gezien.. heel mooi trouwens.. alleen t einde was even slikken... hugh grant <zucht> |
Sissi? :o
|
Emma
The age of innocence |
Room With A View
Howards End The Remains Of The Day en vele andere Merchant/Ivory films |
Elizabeth
|
neem gwoon Jane Austen... (smelt weg)
Sense and Sensebility Pride and Preduce Mansfield Park (sorry voor de spelfouten, ben geen held in engels) en laast heb ik: A Room with a View gezien... ook mooi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |