![]() |
R.I.P. Euronymous
Gaan alle truie blek mettelers nou de hele dag (en nacht) in het zwart over straat met een vlag en een poster van z'n kop?
Tis trouwens weer 11 jaar, dit jaar |
kan zo in et rijtje Kurt en Tupac
|
Nog nooit van gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zanger van Mayhem van 1986 tot 1993 en vermoord door Varg, die het eenpersoonsbandje Burzum bezit. En hij is de Tupac van het zwarte metaal maar hij komt tenminste NIET terug en brengt ook niets meer uit, zodat ie echt kvlt as fvck blijft |
o_0
Nou Burzum nog. |
Ik dacht dat ie gitarist was....
euronymous dan he.. |
Ach gossie, 11 jaar geleden....
Blekkies... ik blijf het rare mensen vinden... De muziek... ok, kan ik ook naar luisteren... de tr00heid... damn, rot op ofzo |
Citaat:
(prachtig overigens die foto dattie dood ligt met heel suf eronder "dead" :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Dawn of the Black Hearts, dat verhaal eromheen dat op internet rondgaat. Na het ontdekken van zijn zelfmoord scheen de rest van de band meteen een wegwerpcamera te hebben gehaald om fotos te maken. En dan het gedeelte met de stukjes bot, en de hersensoep bwhahahaha.
:| |
http://mayhem.christcrusher.com/thetruemayhem/Dawn.htm
hier staan trouwens wat mpdrietjes van de desbtreffende plaat ( live recordings) |
Citaat:
|
Hmm, ik zie die flikker er nog voor aan ook, om aan het lijk van zijn bandlid te zitten. Maar waarom dit stomme topic?
black-metal-internet-gerucht- talk is gay. |
Toch pas over 655 jaar word dit masaal gevierd door alle blackmetalmensjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat als Varg weer vrijkomt hij de nieuwe Mayhem ook om zeep helpt
Beetje R.I.P Euronymous R.I.P Dead Shirts maken Thuyg van de righel! Dat is voor wiggers (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fvck... |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.xs4all.nl/~displeas/catal...s/mayh_mor.jpg |
Citaat:
|
Misschien beetje stom maar wat ik me bij Mayhem toch enigzins afvraag is waar die gasten nou voor staan? Burzum wordt overal als ns-band gezien, Mayhem niet, maar Mayhem gooit tegenwoordig (naja het ouwe legion norge shirt was nou ook niet bepaald subtiel) ook overal verkapte nazi zooi op hun shirts. Maargoed wat de heer Hellhammer de laatste jaren zo verkondigd heeft was ook vrij apart...
|
mayhem was kut op wacken hoorde ik :D
|
Citaat:
|
Mayhem heeft nooit een ideologie aangehangen. Euronymous was sympathisant van het communisme, maar dat was individueel en vloeide weinig in de muziek door. De muziek zelf was 'uiterst' satanisch, misantropisch en nihilistisch. Tegenwoordig is het nihilistische in stand gebleven, maar draait het vooral om de muziek en het image.
|
Hehe, ik kocht het legion norge shirt toen juist om zijn subtiliteit ;) Nee, die lui zijn ook totaal gestoord, allemaal op hun eigen manier, Hellhammer uitgezonderd. Hoewel dat natuurlijk ook een debiele zuiplap is. :)
|
monsieur hellhammer staat verdacht vaak met een pot bier op fotos ja
|
Citaat:
|
|
haha ojeej wat moeten we nou
|
Citaat:
|
opkalifateren
|
Citaat:
|
zaterdag een biertje op drinken in de roadhouse
|
als we het nou toch over hellhammer hebben
heeft iemand wellus winds gehoord? echt superrelaxe muziek, met hellhammer op drums, voor de mayhem fans misschien een beetje raar maar voor liefhebbers van enigszins rustige/melodische metal wel een aanrader |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke dus de gitarist was vermoord en de zanger had zelfmoord gepleegd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |