![]() |
[PC] Race Games
Weet iemand of er voor de PC spellen zoals Gotham Racing 2 & Gran Turismo 4 zijn? Ik heb de hele Need For Speed Serie al, zijn er nog andere spellen die ook een arcade race stijl hebben?
|
Citaat:
|
ik hou van wacky racerz, ^^
maar er zijn idd nog meer arcade race games voor de pc, al is het de laaste tijd nogal schaars...... (( nu zinloze info : dit bericht is met een hand getyped omdat de andere tussen een heet tosti ijzer kwam.. )) |
Citaat:
@ BarbapapaX: ... goh ja WW is bijna het zelfde als GR2 of GT4... Bijdehandje... :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LOL :P GT dus. GT is imho een arcade racer ( in de zin van het door smalle straten of juist snelwegen racen met een ziek hoge snelheid...) Ik bedoel niet van die WW games met powerup shit, maar ook geen F1 shit waar je elke schokdemper op de nanometer precies kan afstellen en je daardoor weer een lullig klein btje sneller gaat:P
GT en PG dus! Racers met realistische auto's/tracks/etc maar wel makkelijk te besturen (dus gewoon lekker raggen!). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hè? Gran Turismo een arcade spelletje?
No way, Gran Turismo is één van de spellen met het hoogste realisme, het voelt tenminste net zoals in het echt. Op de PC met een emulator is het ook lekker snel te laden. :) Arcade is Lotus III.. prachtig spel trouwens. Allebei heel veel beter dan dat Toca Race Driver, wat walgelijk slecht is (n) |
Probeer is wat NASCAR spellen.
|
NASCAR is mij persoonlijk wat te saai:p. Die eeuwige rondjes...
|
Fatal Racing aka Whiplash. Oud spel maar onwijs gaaf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |