![]() |
Met hoeveel mensen heb je het bed gedeeld? (deel 2)
En we gaan hier vrolijk verder :)
Linkje naar vorig topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=703992 laatste post: Citaat:
|
zer0.
|
2
|
2
|
0+0=0
|
4
|
Heeft het zin om hier een deel 2 van te openen?
|
2
|
|
Citaat:
|
4
|
2
|
2
|
Citaat:
|
Citaat:
blijkbaar wel... |
Citaat:
|
nogsteeds nul :)
|
5.
|
Ik zie het :p
Ontopic :1 |
Blijft interessant hè?
4 |
wat intresseert het mij nou met hoeveel mensen andere leden naar bed zijn geweest... :o de 500 posts van het vorige deel waren meer dan genoeg denk ik..
|
Mjaa nog altijd 1
|
nul!
|
1
|
2
|
voorspel: 6
all the way: 4 Denk ik... Deze kan ik me iig zo herinneren, maar er waren wel meer mensen waar ik iets mee uitgevreten heb, die kan ik me alleen wat moeilijk voor de geest halen over het hoe en wat precies. |
Citaat:
|
2
|
Still 3
|
bed?
uh stuk of 6 en dan nog een paar met wie ik een lading zand heb gedeeld :D |
defineer het bed gedeeld..
in de algemene aanname 1tje |
Citaat:
|
Wat ik eronder versta: een relatie hebben waarin je bij elkaar slaapt en sexuele handelingen verricht, die niet per se "het" hoeven te zijn (zoiets ;)).
Dan zijn het er bij mij 2. |
0,0
|
all the way: 7 jongens en 1 meisje.
|
ik weet het niet echt precies 7 of 8 ofzo.
|
1
|
Sex gehad twee en anders uhm, 7 ofzo
|
7
|
Citaat:
|
2!
Allebei de dames geneukt in een relatie! :) Ben meer een zoener...One night stands zie je mij niet zo gauw doen...! :) |
2 en te gelijke tijd ^^ was wel kool ^^
|
Citaat:
|
1
|
Ik bedacht me net, telt het ook als jij en je partner tussen slapen vrienden ( Feeste mensen bleven slapen, hadden van een zooi matrassen een groot bed gemaakt ) bezig zijn. Tellen die vrienden dan ook mee of alleen jij en je partner ??
( Er werd trouwens wel iemand wakker, wij geschrokken ons stil gehouden, liep ie naar de wc en viel halverwege terug van de wc in slaap op het tapijt... Ben hem maar naar 20 min gaan zoeken ^^ ) :evil: |
Citaat:
Als het wel 'het' is, dan zijn het er 2.. Of volgens dat eeuwige honkensysteem(wie dat ooit bed8 heb:| ) Zoenen - 10 Handwerk - 6 Mondwerk - 5 All the way - 2 dus :) |
Citaat:
zal wel weer aan mij liggen |
2
|
Citaat:
|
26.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |