![]() |
brandwond
ik heb dus een brandwond op mijn enkel en die is na een week eindelijk dicht komt geen vocht meer uit.
mijn enkel is ook opgezwollen en de wond doet nog steeds pijn en de huid eromheen ook. ik vroeg me af na hoe lang je er niks meer van ziet? het is een diepe 2e graads brandwond volgens mij |
Waarom ben je er niet mee naar de dokter gegaan?
|
heb ik gedaan maar die kan niks doen.
het moet drogen bij de lucht en hij kan alleen pijnstiller geven voorde rest mag er niks op geen gaasje geen zalfje of wat dan ook |
Brandwonden duren echt heel lang voordat het (bijna) helemaal weg is. Maar de zwelling gaat na een poosje wel weg en wond gaat ook dicht na een tijdje.
|
Zou de zwelling ook niet een beetje komen door de warmte van de laatste paar dagen? Daar krijg ik al dikke voeten van, laat staan als je een flinke brandwond op je voet/enkel hebt.
|
mijn ene enkel is helemaal niet dik is gewoon het zelfde als normaal. beetje vaag allemaal
|
Citaat:
|
Ik heb me ooit goed gebrand aan de oven (pakte een pizza uit de oven, en raakte met de rug van m'n hand 't glas van de deur, glas van 200 graden, jeuj) en dat heeft ongeveer een jaar geduurt voordat je het niet meer zag. Het heeft een hele tijd geduurt voordat ik het niet meer voelde.
|
allemaal afhankelijk van hoe groot de wond is. ik heb wel littekens van brandwonden, eerst zijn ze donker rood, dan worden ze roze en op een gegeven moment wordt het weer gewoon huidskleur, maar dan kan het wel zijn dat je van dat wild vlees hebt.
|
Ik heb me gvd gister nog gebrand aan de kokende uitlaat van m'n ooms motor. Ik heb nu een blaar met een diameter van een paar cm. Khoop dat het niet erger word. iig succes, kan je verder ook niet echt helpen :p :|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |