![]() |
Donderend licht
Zoute tranen vallen,
op het het ritme van donderend licht en als men weet hoe laat het is, vallen zijn ogen en snaren trillen droog, gedempt. Als hij haar hart leeglaat nu zij het ritme vergeet van het donderend licht. Mooie dromen kwamen of keken schichtig weg.. Je mag weer raden.. waar gaat dit over?? En vind je het leuk, mooi, goed, lelijk, goedkoop of...?? |
Het gaat over het weer, regen enzo..
ik vind het zelf wel mooi als er iets is wat telkens terugkomt in een gedicht. Ik vind het ook niet lekker lezen omdat er soms hele korte stukjes zijn en dan weer heel lang.. Wel leuke tekst! :) |
Uhmmm, ik vind het best wel moeilijk. Ik denk over een ruzie ofzo, maar ik twijfel nog wel een beetje.
|
Hij maakt het uit?
|
Denk ook aan iemand die het uitmaakt
|
het gaat er inderdaad over dat hij het uitmaakt, of haar in ieder geval op de 1 of andere manier verlaat.. goed hoor! (y)
Vinden jullie hem ook ok? |
Nu jullie het zeggen idd, ik zat ook nog met
Citaat:
Citaat:
Ik vind het een mooie omschrijving van het uitmaken en ik vind je woordkeus ook mooi. Ik vind het mooi dat het eerste stuk zo sterk is, je voelt het effect van het uitmaken. Het tweede gedeelte is niet zo krachtig, maar dat vind ik dan mooi omdat het het verdriet goed uitbeeld. De conclusie vind ik ook goed. Al met al, toppie dus! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |