![]() |
Error
Een vriend van mij heeft mij nog niet zo lang geleden Error (met de huidige zanger van The Dillinger Escape Plan) voorgesteld. Ik vind het echt vette muziek, en zou wat meer van dat genre willen. Vooral de drumtracks vind ik vet. Maar welk genre is dit nu eigenlijk?
Hier is een mp3'tje: Nothing's Working - Error Hulp met genrebepaling en eventuele andere muziek in dit genre (nogmaals: vooral de drumtracks vind ik echt vet) zou erg welkom zijn! |
Ik weet niet welk genre dit officieel is, maar ik deel het maar in bij het genre 'herrie'.
|
Citaat:
|
Ondanks ik Mephostophilis alleen maar het woord herrie in allerlei topics hoor roepen, heeft hij nu gelijk.
|
ga ik downloaden, ben wel in voor een pottje takkeherrie :cool:
|
Mja, ik postte dit nu niet om jullie mening hierover te horen, maar gewoon het genre te weten of gelijkaardige muziek te leren kennen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
File under een berg troep bij elkaar gooien.
Ik weet alleen dat Brett Gurewitz van Bad Religion het gitaarwerk verzorgt en dat een of andere dj ermee te maken heeft. Ik vind het sucken. |
Ok, bedankt voor de eerder vermakelijke antwoorden :D . Maar nu ben ik nog niet echt verder... :p
|
Ik denk niet dat er veel vergelijkbaar materiaal is. Je kunt ook niet echt over een genre spreken denk ik. Zoek het in de hoek van TDEP. Of zooi op Relapse Records. Heel misschien Hydrahead Records.
|
Similar Artists:
Fantômas OhGr 12 Rounds Coil Probot The Dillinger Escape Plan Influenced By: Front 242 Skinny Puppy Ministry Einstürzende Neubauten volgens Allmusic.com |
Citaat:
Ik hoopte eerder elektronische muziek te vinden die erop lijkt (wil mijn muzikale horizon verdiepen). Maar ik denk dat ik wel wat gelijkaardige dingen heb gevonden onder het genre Drum 'n Bass :) Toch bedankt! |
ik was wel benieuwd toen ik las dat brett eraan meedeed, maar ik vond t nogal tegenvallen eigenlijk
|
Fantômas 'similar'?
Ik vind Fantômas anders toch een stuk beter te pruimen dan dit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |