![]() |
Wie zijn de vaste games-bezoekers???
Ik ben hier pas lid geworden, alhoewel ik dat al veel eerder had moeten doen.
Wat mij het meest interesseert is "games", dus je zal mij hier veel gaan terugvinden. Maar wie zijn hier de vaste bezoekers??? Ik wil het dolgraag weten, want we zullen elkaar nog veel tegenkomen hier de komende weken :-) Zelf heb ik een cheatz-site gemaakt die deze zaterdag met een nieuwe server, nieuwe lay-out en grondige update online komt. Maar nu genoeg daarover gezeverd, stel je eigen effe voor hier als je hier regelmatig eens komt Of je graag games speelt? Waarom? Welke? Op welke console? ...??? |
ik kom overal regelmatig.. dus hier ook :)
|
Ik ben wel een vaste bezoeker hier. Ik post wat minder, maar ik kom er wel veel... ;)
|
Ik.. maar post bijna nix.. en lees de meeste topics niet.. toch ben ik vaste bezoeker.. ook van software en multimedia..
|
mjah ik kom hier en bij filosofie en bij actualiteiten
|
ja ik ook wel, post alleen weinig, alleen als ik iets zie wat me interesseerd,
enne cheatzsite? lame... |
ik lees een of twwe keer per dag het agmes software en hardware forum door (alleen threads met nieuwe posts en met en interessante titel) en reageer erop als ik iets nuttigs bij te dragen denk te hebben
|
ik kom nooit veel op dit forum.. ben vast aanhanger van Gathering of Tweakers.... .maar als ik hier kom bezoek ik games, afterparty en films & tv...
|
Kom hier ongeveer 3x per dag, maar post alleen als dingen me niet duidelijk zijn, of er gewoon dingen niet kloppen in posts van anderen...zoals die console-discussie, waar ik ondertussen ook moe van wordt...
|
Meestal nr. 2 op me bezoeklijstje... meerdere keren per dag...
|
Onzin eerst... Games erna
|
Utopia eerst....
dan A&N dan games :p |
Ik ga vaak eerst naar A&N, dan naar F&L, dan naar De Kantine, dan naar Games, dan naar S&M, dan naar H&T en dan naar Feedback...Dus ik kom (en post) hier regelmatig:)
|
Ik kijk hier wel vaak, maar ik post niet vaak wat. Bijna alleen maar in de CM-topics :D
Ik kom verder vooral op sport en afterparty. |
ik kom hier soms
|
Kom hier dagelijks, maar post nie veel (eigenlijk nix :D )
|
Hee heb ik toch iets gepost (y) :p
|
hmm ik post hier om 2 dagen alleen topics wat mij wat boeit.
|
Amai,
ik ben hier effe nie meer geweest en in eens super-veel reacties. Dit betekent waarschijnlijk dat het hier altijd super-druk is :-) |
Ik kom dus soms wel, maar post af en toe maar wat...Ligt er aan of ik er wel zin in heb :)
|
niet vaak per week kom ik hier
|
mhh k heb me sinds gister avond hiero aangemeld
en ik kom hier ook alleen maar voor et games forum |
Citaat:
|
Redelijk :)
|
ik lees hier eigelijk alleen maar :D
|
Ik kom hier zowat elke dag, maar post niet veel. Alleen om dingen te vragen of in topics te posten waar ik iets in kan zeggen.
|
dit is mijn eerste post hier ofzo :p
|
dat ben ik toch? :rolleyes: jezus wat triest hier
|
spelletjes spelen is van de POT GERUKT, ofwel kom hier nooit :)
|
Citaat:
maar jah ik kom hier vaak jah ! |
ik kom op veel fora's vaak, alleen ik post bijna alleen maar op Onzin en Films & TV.......
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |