![]() |
GIPH van ronald Giphart
simpele vraag: is dit boekliteratuur, dus mag je het voor je letterkunde lijst lezen?
|
Ik geloof het wel.
|
ok bedankt kan ik alvast beginnen met lezen
|
mja....ik mocht het alleen in de vierde nog lezen...en toen werd het al niet echt gewaardeerd..ik zou dus niet te veel Giphart's op je lijst zetten..
|
nee doe ik ook niet, ik had hem uit de bieb meegenomen, maar ik weet niet zeker of ik hem mag lezen, maar omdat ik nu iets meer tijd heb.... ach ik zie nog wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hangt van u leerkracht af prolly
'k heb nie zo'n systeem van boekenlijst, maar onze leerkracht heeft ons allen opgedragen om "ik ook van jou" te lezen dusja... |
Aha, de eeuwige discussie bij mijn studie. Mijn (voorlopig) antwoord: vergeleken met bijvoorbeeld Mulisch, Hermans en Rosenboom is Giphart géén literatuur.
|
Het mag, maar ik raad je het je af. Ik vond het echt walgelijk slecht.
|
ik heb het ook niet meer gelezen, vond er na de eerste bladzijde al niets meer aan, zoek wel een ander boek.
|
Het mag wel op je lijst, maar sommige leraren zijn er iid niet zo blij mee.
mijn lerares onderandere, ze vindt giphart echt verschrikkelijk en ja dan krijg je toch meteen al wat minder punten voor je lijst. Best jammer want ik vind zijn boeken wel erg leuk. Vooral Phileine zegt sorry. Giph is een beetje een inhoudsloos boek, maar best leuk om te lezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |