![]() |
hoeveel email-adressen heb jij?
:o
ik heb er twee en jullie, geil kantine-volk? |
Ik ook twee! Eentje voor alle nichten die op chatboy mijn email willen, en eentje voor serieuze mail!
|
2
|
2
|
Vier ofzo...
Eentje voor de spam en MSN (een yahoo adres) Eentje voor e-mail (een gmx adres) Eentje voor m'n studieellende Eentje voor undercover activiteiten (een hotmail dingetje) |
Unexplained heeft geconsolideerd. Het zijn er nu zeven.
|
3
|
Twee; ééntje voor spam en dergelijke, en één 'echte'.
|
Willen jullie nu kappen met deze loze topics :)
anders sta ik niet in voor de gevolgen :) |
Eene moar. dikkevuustn@hotmail.com
|
3: eentje van school, eentje voor thuis en eentje voor het op internet overzetten van bestanden en het ontvangen van twijfelachtige emailtjes.
|
1, ik snap het nut niet van meer emailadressen.
|
Dat zijn er toch al gauw zo'n 30/40. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Twee zijn voor spam, hoewel ik op de meeste andere ook spam krijg. |
2, een hotmail die ik voor alles gebruik en een gmail die ik niet gebruik
|
2 die ik gebruik en ook 2 die ik niet gebruik
|
2. en net eentje van de uni maarja vrees dat ik die niet ga gebruiken
|
3
Eentje via de Universiteit. Eentje via Hotmail voor internetcontacten. Eentje via Hotmail voor goede vrienden/kennissen. |
1 lekker makkelijk(Y)
|
Een hoop, maar ik gebruik alleen m'n s.com & twee hotmailadressen.
|
2, maar ik gebruik er eigenlijk maar 1
|
2
1tje die ik altijd gebruik 1 die ik af en toe check en dus nooit voor dagelijks gebruik. :p |
Citaat:
|
Ik denk 4 in gebruik (oude providermail, nieuwe providermail, spamadres, registratieadres)
|
2, die van school meegerekend
|
1 tje die ik ook gebruik voor hotmail
en nog 1 die al oud is, en waar ik af en toe nog mail van krijg van vrienden of sites waar ik sta ingeschreven. die laatste kijk ik niet zo vaak naar :) dus 2. |
1 hotmail-adres
1 student-adres 2 om me te bereiken als bestuurslid van de tafeltennisvereniging (aliassen van student-adres) 1 om me te bereiken als lid van een andere commissie van de tafeltennisvereniging (alias van student-adres) 1 van mijn flat (ook alias van student-adres) 1 van mijn studievereniging dat was het wel ongeveer |
1 universiteitsemailadres
1 hotmailadres |
een voor msn, hotmail dus
en eentje voor e-mail, van mn provider oh en ik heb nu ook een hip studentenadres, maargoed die gebruik ik dus (nog) niet |
Citaat:
|
Eentje voor school;
Eentje voor m'n profielwerkstuk (is ook school maar goed); Eentje voor m'n website die nooit klaar is; Eentje om mee te msn'en; Een e-mail adres voor serieuze e-mail; Een e-mail adres, voor als je wat in moet vullen bij sites etc. |
ik denk 3... waarvan 2 ingebruik.
|
1, misschien ga ik er eentje bijnemen om te kloten:)
|
3
|
5.
4 voor al mijn hippe vriendjes en 1 voor de forum wannabe's. |
Citaat:
1 voor mijn Tofke_H s.com adres 1 voor mijn Tofke_H semi prive adres 1 voor mijn Koen s.com adres 1 voor mijn Koen semi prive adres 1 voor mijn Jon s.com adres 1 voor mijn Jon semi prive adres 1 voor mijn Machiavelli semi prive adres 1 echt prive adres. |
Citaat:
|
Citaat:
|
4
Maar ik gebruik er maar 2 met regelmaat. |
1 hotmail-adres
1 universiteits email die ik nooit check. |
Een stuk of vijf die redelijk in gebruik zijn (lees: ze worden door Outlook gecontroleerd)/
Twee van @home, vanwege meer ruimte. Eén voor 'bekenden'. Eén voor het forum. Eén voor msn. |
Citaat:
Alsjeblieft hoor. |
Ik heb 2 e-mailadressen.
|
2.
|
1
|
2. Een sollicitatieformulier versturen met als afzender "sillygirley@hotmail.com" lijkt me niet echt bevorderlijk. (y) :cool:
|
2
|
1 voor de eenvoud, maar heb die onlangs wel laten uitbreiden vanwege ontoereikende KB's opslagruimte!
|
3, waarvan ik er eigenlijk maar 1 gebruik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |