![]() |
eetbare massageolie
Ik heb gehoord dat er eetbare massageolie bestaat. Hebben jullie hier ervaring mee en wetten jullie waar het te koop is?
|
Olie zou toch vloeibaar moeten zijn? Dan zou het eerder drinken zijn...
Nee, ik heb er nooit van gehoord. |
het schijnt niet erg lekker te zijn
En in elke seksshop en bij maffe cadeauwinkeltjes (milo ofzo) |
Oh, dat is wel leuk. :o Wist niet dat dat bestond. :d
|
vies.. niet doen :)
|
moet je toch ook niet aan denken zeg
hoewel het wel lekker zou smaken op me broodje :p |
zag het vandaag toevallig in het Parool staan, te koop in winkels in de Kalver- en Leidsestraat
|
Kun je dan niet beter gewoon van die chocoladecreme kopen? Daarmee kun je best een beetje masseren en die is nog lekker ook!
|
lijkt me goor
|
Citaat:
En nee, ik ken het niet. Vast bij de grappige afdeling van een sekswinkel verkrijgbaar. |
Sla olie is ook eetbaar :)
|
Citaat:
|
Als je elkaar absoluut wil aflikken tijdens de massage gebruik dan gewoon olijfolie.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Er zijn vast wel lekkere varianten massageolie. |
walnotenolie, druivenpitolie.
Slaolie zou ik niet doen, tenzij je echt een fan bent van patat. |
Je hebt ook nog altijd bodypaint...
|
schenkstroop
milkshake honing appelmoes gele vla bessensap als we dan toch aan het kliederen zijn....bak een stapel pannekoeken erbij en je hebt een volledige maaltijd! |
Op zich vind ik het concept nog niet zo slecht. Niet zozeer omdat je elkaar niet gewoon zo al wel kunt aflikken, maar als je na zo'n massage in een vrijpartij verzeild raakt en je zet je tanden in zo'n schouder, dan is het toch wel zo fijn als dat lekker smaakt :). Maar dat verkopen ze vast wel gewoon bij Christine leDuc.
Ik ben ook vóór eetbaar glijmiddel trouwens. Bestaat dat? Durex glijmiddel smaakt naar rubber. |
Olijfolie. Maar dan wel de extra vierge, die is het lekkerst. Nietdat je daarna nog met je gezicht in de plooi bij de pizzeria kunt zitten vanwege de hele foute associaties die je de rest van je leven met olijfolie zult hebben, maar goed...je moet er wat voor over hebben.
Het is nog goedkoop ook. Maar gotogot, als de fles in bed omvalt, dan ben je nog niet jarig... |
Staat natuurlijk ook wel interessant, zo'n fles olijfolie op je nachtkastje :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Olijfolie :rolleyes:
|
Azijn (y)
|
alles is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt of in de keukenkastjes dus!
maar als je echt die massageolie wilt hebben: bij Christine Le Duc |
En ik maar denken dat massageolie vooral een leuk en stimulerend geurtje moet hebben. :)
Geef nu toch gewoon toe dat de nadruk op het eetbare leggen onderstreept dat de persoon in kwestie niet bepaald handig is. ;) |
toen ik in de boot zat merkte ik opeens een masagewinkel op.
Ergens aan de oude gracht dus zeg maar (Utrecht) nog verder dan Broese zeg maar.... als je begrijpt wat ik bedoel, daar zullen ze het ook vast wel hebben.... |
Citaat:
Christine le Duc had idd wat van dit soort (eetbaar/drinkbaar volgens mij ook) dingen liggen - zag het vanmiddag liggen in de vestiging in Zoetermeer. |
maar nu het toch over eetbaar gaat,
er bestaan toch ook eetbare slipjes? iemand ervaring? een kennis van me had het geprobeerd, maar ze had em iets te lang aangehad, lichtelijk gesmolten, troep, je kent het... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |