![]() |
[digi art]
http://picserver.org/view_image.php/VW08T8UMOTL9/p.jpeg
mannetje met zwaard op rug, weet iemand nog iets wat ik met de achtergrond kan doen? |
Ziet er cool uit(Y)
|
Mooi ingekleurd. :cool:
Alleen heeft hij een beetje kleine oren en die 2 kraagjes zitten alletwee net anders. ;) |
Citaat:
|
leuk en goed gekleurd, hoewel die kleuren niet helemaal binnen mn smaak vallen
|
vind et echt heel mooi, behalve de achtergrond kleuren eigenlijk
|
ik vind m echt heel vet (Y) weer es wat anders!
|
Vet, maar idd qua kleurgbruik is het nogal somber, misschien dat een combinatie met geel beter past?
|
thanks allemaal, die kleuren, is een kwestie van smaak, maar idd die achtergrond is gewoon kut.
|
de achtergrond moet in elk geval een stuk donkerder. Het mannetje zelf is niet erg belicht dus dan is zo'n lichte achtergrond een beetje vreemd.
Ik zou eens proberen om foto's als achtergrond te gebruiken. Ik vind dat vaak erg mooi contrasteren bij meer cartoonachtige kunst. maar goed getekend hoor! En inderdaad dat oor is een beetje jammer |
hijs vet, alleen jammer van dat zwaard :s
|
ze neus en oren kloppen niet
|
Hmm, die rooie lightscourge is een beetje weird, als ie op de neus valt, valt ie ook op de andere delen van 't gezicht: wang.. aangezien 't haar er niet voor zit.. nu lijkt de neus leip, verder wel ok, maar met de rooie wang zal ie d'r beter uitzien.
|
ja, allemaal punten die kloppen, ik ga het niet veranderen, maar ik zal het onthouden en meenemen bij de volgende tekeningen :)
|
Oor en achtergrond zijn not done, voorderest heel tof :cool: (y)
|
Waarom dat shirtje ook niet in een rode of blauwe tint?
|
Hierbij dnek ik meteen aan de stijl van de Gorrilaz, en dat moet je als compliment zien! (y) :cool:
|
Ik vind hem wel gaaf (y)
|
Oh wat gaaf, origineel, vooral qua kleurgebruik. Vooral dat krasserige vind ik mooi. Ik zou de achtergrond gewoon zo laten, ik vind het wel stijl hebben zo (y).
|
ik zou m zo laten
een achtergrond toneel verstoord waarschijnlijk de mystiek |
prachtig trouwens! :bloos:
|
@all: thanks :)
|
Citaat:
|
mooie kleuren :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |