Squidward |
10-08-2004 23:12 |
Problemen :|
Dit gaat over een goede collega en vriend van me...
Ik ken de persoon in kwestie nu ongeveer 4 maanden, en in die 4 maanden hebben we best een leuke tijd samen gehad, we hadden heel veel lol op het werk en vertelden elkaar veel...
Hij is 4 weken geleden met vakantie gegaan, ik heb hem toen ook 4 weken niet gezien en gesproken... We kwamen vorige dinsdag dus allebei op msn en we hadden toen een heel diepgaand gesprek met elkaar... Het kwam erop neer dat hij me leuk had gevonden, omdat hij me wel knap vond en me wel mocht... Ik vond hem dus ook best wel leuk, maar dat heb ik nooit laten merken, hij ook niet aan mij btw...
Ik vond hem dus ook wel leuk, maar ook een beetje irritant, door zijn ADHD, ik kon hem echt wel schieten af en toe :p maargoed, dat heb ik hem dus ook verteld... Ik heb daarom ook best wel een tijdje heel lullig tegen hem gedaan, ook die nacht op msn zei ik best wel lullige dingen :(
Daar heb ik heel erg veel spijt van nu :o
Ik heb hem wel gezegd, dat ik hem wel schattig vond enzo... De dag daarna smsde hij me en belde me ook nog... Ik heb hem wel terug gesmst, maar zag het telefoontje net te laat, dus heb niet opgenomen...
Toen heb ik hem de avond daarna toch maar gemailt, met deze punten in het mailtje:
Heej, toen we eergisternacht zaten te praten kon ik het echt me bek niet uit krijgen, kweet niet waarom.. toen ik je net kende, zag ik je een keer op straat lopen, en zei ik tegen mijn vriendin: damn, die collega is echt leuk.... toen vond ik je daarna best wel irri enzo, dat heb ik al verteld, en je had ook een vriendin, en ik had een vriend, dus ik liet het maar zo... en ik had ook niet zoiets, dat ik wilde dat het uitging met je vriendin ofzo, ik wou juist dat het aanbleef (niet dat ik je (ex)vriendin ken ofzo maar toch), want ik zag je echt gewoon als vriend, maar wel als leuke vriend ;) maar toen ik het had uitgemaakt met mijn ex (DÉ EIKEL!) vond ik je wel weer leuk, ik ging ook wel met andere jongens weetje, maar daar voelde ik niet echt wat voor...... maarja, misschien zeg je wel tegen iedereen wat je tegen mij hebt gezegd, dat je me leuk vond en knap.... dat kan ik toch nooit weten..... ik weet hoe jongens zijn allemaal players tegenwoordig, maarja, je mag me leuk vinden......want je bent single he ... maar lieverd, doe ermee wat je wilt, ik hoor het nog wel....... als je me geen kutwijf vind ofzo... (ja ik ben onzeker) en het is echt heel serieus wat ik je nu allemaal zeg....... zeg het tegen niemand ... en laten we een keer afspreken, kus
Ik zie nu best wel in, dat mijn mailtje misschien een beetje raar was :s maar ik kan niet meer terug he....
Een paar dagen later sprak ik hem weer op msn, hij zei niks over het mailtje, alleen toen ik hem vroeg of hij het wel gehad had, zei hij: jah :$ very cute
daarna heb ik hem niet echt meer gesproken... Wel had hij in zijn msn naam staan: Becky = Sweet ( :eek: )
En gister kwam hij langs bij ons werk, hij zei iedereen gedag, behalve mij :s
Op een van zijn sites, zag ik btw dit staan, over zijn ex, die het ongeveer een maand geleden met hem heeft uitgemaakt:
Hier wil ik aan iedereen even laten weten, dat ik ***** iets heel ergs aan heb gedaan... Dat kan nooit meer goed gepraat worden, alleen ik wil op deze manier laten weten, dat het me wel spijt en dat het nooit mijn bedoeling geweest is om jou zoveel pijn te doen
:o Heeft er iemand misschien ideeën of tips voor me, wat ik nu het beste kan doen?
|