![]() |
Hypoglykemie
Haai iedereen!
Zijn hier mensen met hyplogekemie? (iets anders dan hypoclycemie bij diabetes, al lijken de symptomen erg op mekaar) Dit is een afwijking aan de suikerspiegel.... XxX |
Wat is dan het verschil tussen een te lage suikerspiegel en een afwijking aan de suikerspiegel (waarbij hypo- waarschijnlijk nog steeds 'te weinig' betekent)?
En hoe schrijf je die dingen precies? Ik neem aan dat je met hypoclycemie een hypoglycemie bedoelt, en met hyplogekemie... hetzefde. Of eventueel hypoglekemie, maar dat is dan gewoon een slechte vertaling? |
Zoek eens op dat onderwerp (alleen anders geschreven) op dit forum, dan vind je meerdere (oude) topics over dat onderwerp. :)
|
Heyhey,
Bedankt voor jullie reacties.. Ik heb een tijd geleden al ernorm veel opgezocht hierover op internet, en in de meeste gevallen staat hypoglycemie bij diabetes en hypoglykemie bij het syndroom op zichzelf.. Hier zijn echter veel meningen over want mensen waarmee ik praat (die zelfs in de geneeskunde werken) zeggen zelfs soms dat 1 en hetzelfde ding is, en altijd bij diabetes hoort.. Lenoor, ik heb een oud topic gelezen (ik kon er 1tje vinden) en ik vroeg me af aangezien jij een zo een dieet volgt of je het ook hebt? Byebye XxX |
Citaat:
Ach, sommige mensen zijn eigenwijs. :p Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |