Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Chat (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=923355)

pluizeb33stje 11-08-2004 00:44

Chat

Hallo,

'k Heb een hele lieve vriend.. al meer dan drie jaar.. 'k ben paar dagen geleden met een toffe jongen beginnen chatten.. en dat klikt supergoed, zit op hetzelfde niveau als ik.. ben bang voor opkomende kriebels.. wat kan je eraan doen? :s

romanov 11-08-2004 00:55

Als je er bang voor bent, zou ik gewoon abrupt stoppen met het chatten. Beschouwende het feit dat ik denk dat je je vriend niet kwijt wilt.

Dr0_ol 11-08-2004 00:57

Ja maar als je er al zo snel via internet bang voor bent vraag ik me af of die relatie nou wel alles voor haar is.

Reverend 11-08-2004 01:17

De gozer met de meeste doeks pakken, duh.

Bloedpropje 11-08-2004 01:30

Je kan of het contact meteen verbreken, dan kies je dus voor je vriend zonder te weten wat je laat liggen, als je het op die manier blijft doen kan je heeeeeeeeeeeel lang bij je vriend blijven maar weet je niet of er iemand is die misschien beter bij je past.

Of je kan gewoon door blijven chatten en wel zien wat er gebeurt.

ik raad het 2e aan

Leonoor 11-08-2004 06:14

Citaat:

Gespleten Geest schreef op 11-08-2004 @ 02:30 :
Je kan of het contact meteen verbreken

Of je kan gewoon door blijven chatten en wel zien wat er gebeurt.

Lethalis 11-08-2004 07:45

Jezelf eens goed afvragen wat je nog voelt voor je vriend en uitzoeken wat je zelf nou echt wilt.

Het is namelijk echt niet goed dat je nu al twijfelt, terwijl je die jongen niet eens kent :/

*blue angel* 11-08-2004 07:53

Citaat:

******** schreef op 11-08-2004 @ 08:45 :
Jezelf eens goed afvragen wat je nog voelt voor je vriend en uitzoeken wat je zelf nou echt wilt.

Het is namelijk echt niet goed dat je nu al twijfelt, terwijl je die jongen niet eens kent :/

my thoughts exactly.

Iduna 11-08-2004 09:09

Ik kan me voorstellen dat een nieuw iemand 'interessant' wordt, je hebt nu al meer dan 3 jaar met iemand. :)

De vraag is, wil je bij hem blijven of wil je voor die nieuwe gaan?

Het klinkt allemaal leuk en aardig maar bedenk wel dat het misschien alleen gezellig is op de chat en dat het in het echt tegen kan vallen. Je chat net een paar dagen met hem.. :)

Ik zou verder chatten met die jongen en kijken hoe het verder gaat. Maar als je merkt dat je meer voor hem gaat voelen, moet je dat wel zeggen tegen je vriend.

Sade 11-08-2004 09:15

Citaat:

romanov schreef op 11-08-2004 @ 01:55 :
Als je er bang voor bent, zou ik gewoon abrupt stoppen met het chatten. Beschouwende het feit dat ik denk dat je je vriend niet kwijt wilt.

=zwart wit= 11-08-2004 15:57

zie romanov & Dr0_ol

als je er bang voor bent, dat je op een ander zou worden? als je relatie echt goed is, denk je toch niet aan een ander? dan komt het niet in je hoofd op. toch?

ik zou stoppen. maar ik weet niet hoe het zit met je huidige relatie allemaal :confused:

RanC 11-08-2004 15:58

Je KUNT niet verliefd worden via chats.

'nuff said.

Alicia Silverstone 11-08-2004 16:19

Citaat:

******** schreef op 11-08-2004 @ 08:45 :

tsja ik ben het voor de verandering eens met ******** eens.

Waarom ben je bang voor kriebels als je hem alleen van de chat kent en blijft kennen? In die 3 jaar dat je bij je vriend bent heb je toch vast weleens andere jongen in het echt gezien met wie je kon praten? Nou ja op zich is je angst misschien begrijpelijk als je merkt dat je steeds aan die jongen denkt en hem beter wil leren kennen. Maar denk dan eerst goed over je relatie na. Ik denk dat het geen kwaad kan om met hem te blijven chatten, want hoe kun je nou verliefd worden op iemand die je nooit hebt gezien? Maar voordat je besluit om met hem af te spreken moet je idd eens nadenken over wat je met je relatie wil en wat voor gevoelens je eigenlijk nog voor je vriend hebt dat je zo bang bent dat je wat voor iemand anders gaat voelen.. want als je zo zeker van je gevoelens voor je vriend bent, dan is er toch niets aan de hand?

Sir_Cramlek 11-08-2004 16:43

1 advies:

Wordt nooit verliefd op een tekst wat je van een computerscherm afleest.

HeiNZ 11-08-2004 20:44

Citaat:

RanC schreef op 11-08-2004 @ 16:58 :
Je KUNT niet verliefd worden via chats.

'nuff said.

Wel als je die persoon daarna een uurtje in het echt hebt gezien. :bloos: :)

xsweet_bitchx 11-08-2004 20:47

je hebt zitten chatten....?
veel van die mensen zijn fakers...teminste je weet niet of ze echt zo zijn. mar ja tege die "kriebels"kun je niks doen
of gewoon niet meer met die persoon chatte mar k denk nie da da zal helpe

Mr.Oizo 11-08-2004 22:10

Blokkeren :evil: ... ;)

Door chatten kriebels krijgen? :o Mja... zou kunnen ja. Gewoon 100% voor je vriend gaan. Het kan super klikken maar je hebt elkaar nog nooit ontmoet. Daarmee zou ik 3 jaar echt niet weg gooien. Die "chatter" zou trouwens wel een goed "praatmaatje" kunnen worden voor als je problemen hebt. Is ook leuk, toch?

Shitonya 12-08-2004 01:52

verwijderen

MMaRsu 12-08-2004 02:14

Idd blokken, en dan wegsmijten (y). Je moet echt die drie jaar niet weggooien voor één of andere jongen die je hebt ontmoet via de chat. Misschien ook wel eerlijk tegenover je vriend als je het ook tegen hem zegt...kan hij het er ook met je over hebben.

Kazet Nagorra 12-08-2004 11:07

Ach, drie jaar. Dan is het binnenkort toch wel uit tenzij jullie koters nemen.

Elmoo 12-08-2004 12:31

Citaat:

[Divinity] schreef op 11-08-2004 @ 01:44 :
Hallo,

'k Heb een hele lieve vriend.. al meer dan drie jaar.. 'k ben paar dagen geleden met een toffe jongen beginnen chatten.. en dat klikt supergoed, zit op hetzelfde niveau als ik.. ben bang voor opkomende kriebels.. wat kan je eraan doen? :s

Mee kappen, meteen. Je hoort zo vaak dat relaties kapot gaan door dat geleuter over de chat. Ook omdat mensen zich gemakkelijk anders kunnen voordoen dan dat ze werkelijk zijn.
Tsja, of je moet van je eigen (lieve) vriend af willen... maar het lijkt mij het verstandigst geen contact meer te zoeken met je internet "vriendje".

KiMZz 12-08-2004 12:42

Block * Delete

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.