![]() |
Vandaag een jaar met mijn vriend :)
Ben er echt heel blij mee :) en vind het ook wel goed van mezelf dat ik het zo lang vol hou.
Wat is de langste tijd dat jullie een relatie hebben gehad en toen jullie bv een jaar hadden, liep je het toen ook iedereen te vertellen???? :D -xxxxxxxxxxxx- Jesjuhhh!! |
ik heb nu 8.5 maand met mijn vriend en dat is ook mijn langste van de serieuze dan.
en ik denk wel dat ik t ga rond lopen vertellen hoor :) Heb je al wat gedaan vandaag of gaan jullie nog wat doen??? om t te vieren natuurlijk ;) |
'kheb over een halve maand een jaar,wel zin in. en d'r mogen nogwel veel jaartjes bijkomen
|
Citaat:
-xxxxxxxxxxxxxxxxx- Jessie! |
heb nu 17 maanden en 6 dagen :)
|
Record is 3 maanden en 11 dagen :s
Ik kan dr ook nix aandoen! |
bij mij is dat 2 maanden :s
ik kan er ook ni aan doen dat ik altijd op de verkeerde gast val:confused: |
Citaat:
|
he! Nu ik erover nadenk: vandaag precies euh... 19 maanden! (= 1,5 jaar en een maand~!). Moeten we dit nu gaan vieren... :confused: volgens mij weet hij het ook niet. Ik bel hem zo wel even!
|
eerst 9 maaden een vriend toen 2,5 jaar met mn ex maar daar heb ik met alle haren op mn hoofd spijt van! nu heb ik intussen vandaag psies 6 weken en ik weet zeker dat ik bij deze jongen de rest van me leven ga blijven!
|
De teller staat nu op 1 jaar, 3 maanden, 3 weken en 4 dagen!!:D
Toen het 1 jaar was werd ik door iedereen gefeliciteerd enzo en m'n vriend en ik kregen zelfs van m'n moeder een cadeautje! Verder zijn we samen uit eten gegaan. |
ik ga nu ook bijna een jaar met mijn vriend, en de dag dat het een jaar aan is (13 juni) krijgt hij de uitslag van zijn examens. het is dus de bedoeling dat dat een dubbel feest wordt :). mja. PROFICIAT!
|
Hihi jammer dat deze topic gisteren geopend is... ik heb nl vandaag 1,5 jaar met m'n vriend :D
*trots* maarre.. alsnog gefeliciteerd! |
mijn record is 9 maanden... Ik heb nu met mijn vriend een half jaar, en ik ben der trots op, want ik ben nog steeds smoor verliefd
|
euh we hebben nu iets meer dan 8,5 maanden :D
|
we hebben nu <Sjantal en ik dus:D> 4,5 maanden met mekaar :D
is wel lang vinnik, langste relaatsie tot nu toe :P <--- ook enige opzig eigelijk :D.... |
langste was 4 maanden, en dan elke maand ginget:"wiii kheb 1 maand met jordiii" "wiii kheb 2 maanden met jordiii" etc:p
|
ik heb 't nu een jaar en een week ongeveer,en ik heb ook elke maand bijgehouden hoe lang we al iets hadden...
|
Citaat:
|
ik heb nu 13 maanden en 11 dagen
|
gefeliciteerd,, ik hoop dat het nog lang mag duren.. greetz
|
ik heb de 27e een jaar met mijn lief....:)
'k hoop dat ik hem dan zie... maar dat zal wel niet :( |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Mja mn langste is 2 jaar en dat zei ik wel tegen veel mensen. Maar nu ga ik met een andere jongen waar ik veel trotser op ben. Als ik daar een jaar mee ga mag iedereen het weten (duurt nog wel effe :))
|
prutser... ik lekker al veel langer
|
uhh mijn langste was 2 jaar en 2 maanden, ik vertelde het ook iedereen is ook iets om trots op te zijn vind ik :D
|
Euh, het langste 'vaste' ooit was geloof ik anderhalve maand ofzo. Langste periode 'rotzooien' was geloof ik ... drie maanden ofzo, ik zou het niet eens weten eigenlijk
|
langste tijd:
tot 2x toe ging het tussen de 5e en de 6e maand uit :( :( :( |
M'n enige echt serieuze relatie tot nu toe (incl. samenwonen en all) duurde bijna twee jaar. 'k heb nooit het gevoel dat dat nou zo lang was.
Een maand is zo voorbij (ik dacht gisten nog "Goh, komende week word ik alweer betaald") en ik kan dat soort kortlopende dingen nauwelijks een relatie noemen... |
Bijna 5 maanden en "still up 'n running"....
|
Ik heb vandaag precies 11 maanden en 2 weken! :) Bijna een jaar! :)
Maar das niet mijn 'record'. Ik heb een relatie van 3 jaar gehad. Het is in die 3 jaar wel 3 maanden uit geweest. |
Vandaag een jaar, 2 maanden, 2 weken en 3 dagen :)
|
Ikke heb overmorgen (dinsdag dus...) 3 weekjes, kweet tis niet lang, maar 't is mijn eerste serieuze relatie en dus ook langste tot nu... en 'k denk wel da't het nog een tijdje gaat duren, wan't kben er echt stapelzot van :D
bereknuffels... funny bunny ... |
gefeliciteerd! ik heb nu anderhalf jaar met mijn vriend
|
4 juni 9 maanden!!! dat is m'n langste ben er super blij mee dat dat komt omdat ik zoveeeeeeel van hem hou!!xxxx lausie
|
Citaat:
nou 13 maanden en 15 dagen volgensmij kloopte dat van jou neit.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |