![]() |
gedicht
Rupsen
kriebelden in m'n buik toen ik je zag. Met je lach brak je m'n cocon open. Hopen vlinders fladderden op door je woorden. Nu trek je -stilzwijgend als een sadistisch kind- de vleugels van m'n vlinders. |
heyhey,
ik vind hem echt leuk :D |
mooi :)
|
Heel leuk gedaan! Vooral die ontwikkeling van rups naar vlinder en dat je dan het liefdesverdriet uit beeld door de vleugels die er vanaf worden getrokken, echt een sterke wending.
|
Heeft er iemand een ideetje voor een titel want ik ben echt wel slecht in het uitvinden van titels |
Citaat:
|
Klinkt leuk :)
Thanks Marlous, ga je titel gebruiken :D |
ja deze vind ik ook leuk:)
vooral hoe je de voortgang van rupsen, kokon en vlinders hebt gebruikt. {edit} zie je nou wel dat je langere gedichten kan schrijven? |
Citaat:
Maar bedankt voor je tip in m'n andere topic, ga het zeker eens proberen :D |
Citaat:
ik ben net het tegenovergestelde, ik zou graag korte leuk gedichtje willen schrijven..ze zijn nu vaak erg lang. ruilen:D? |
Citaat:
Wat je kan doen om korte gedichten te maken is véél schrappen :D |
Citaat:
De enige opmerking die ik heb betreft het ritme en wat woorden. Zie hieronder: Citaat:
|
Citaat:
|
Vluchten vlinders
fladderden op je woorden. Nu trek je, jij sadistisch kind, de vleugels uit m'n vlinders. @Alluman: Bedankt voor je reactie. :) Vind het een goede aanpassing alleen bedoel ik dat door zijn woorden de vlinders nog meer opfladderen (lees: ik nog verliefder werd) en nu lijkt het alsof de vlinders wegfladderen door zijn woorden. Het stilzwijgende zorgt er net voor dat hij de vleugels van m'n vlinders aftrekt en m'n liefde vermoordt. Maar is wel goed, die alliteratie van vluchten vlinders. Die is wel sterk, ga die zeker houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
Dreampoet: thanks voor je reactie :bloos: |
:) hijs mooi!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |