![]() |
folders
k wil graag een folderwijk doen, voor hooguit 2 1/2 uur per week. weet iemand sites waar ik netwerken kan vinden waar ik voor kan werken en hoeveel dit ongeveer verdient?
owja ik wil wel die gesealde folders doen! |
Het verdiend echt geen ruk.
Dan kan je beter voor 1 of 2 dagen in de week een krantje lopen.. |
het telefoon boek :D
|
Interlanden en Netwerk VSP zijn volgens mij 2 organisaties
|
Citaat:
|
Deed het bij Netwerk VSP, zo in de zomer is het wel te doen 's avonds. Daarbij je gesealde folders, dus dat scheelt wel weer. Je kan kiezen tussen een fietstas of een schoudertas. Ik verdiende gemiddeld 8 euro, dus niet erg veel. Hoeveel je per week verdiend hangt weer af van het gewicht van alle folders.
|
Toen ik het nog deed (VOOR) het sealen (ze wisselde met kerst) kreeg ik in de maanden november/december standaard 25-35 euro. Ik had een wijk van 230 huizen. Toen ik in januari-februari hetzelfde aantal folders had kwam ik uit op 8-10 euro.
Ik vond dat ik véél moest doen voor weinig geld ( omdat ik er wel 4 uur per week mee bezig was) |
zo he, wel even 30 euro per maand. :confused:
|
nieeeeeeeeeeeeeeeet gaan doen, ik heb 2x een regionale kranten weggebracht (1x peer week), en ik dacht dat ik een soort slaafje was. Als je het terugrekende kreeg ik net 2 euro per uur.
en ik weiger voor zo weinig te werken :o als eerste baantje kan je beter iets zoeken in de standaard winkeltjes / supermarkt. of horeca. (maar kweenie of je daar al mag werken?) |
Ik werk bij Interlanden, en doe 1x per week de lokale krant en 1x per week gesealde folders voor een wijk van 225 huizen. Het verdient ongeveer 35 euro per maand, niet zo veel dus, maar ik hoef ook maar weinig te doen. Toch willen ze er nog wel eens extra opdrachten in gooien, ik moet bijv. vrijdag en zaterdag de gemeentegids bezorgen, waar ik iets meer dan 4 euro voor krijg. (n)
|
Ik heb heeeeeel erg slechte ervaringen met Interlanden
|
Citaat:
ik loop nu zelf bij netwerk VSP maar het verdient geen ruk. ik krijg maar 7 tot 10 euro per WEEK. elke X verschilt de loon het ligt aan je gewicht. ik zou zeggen loop de telegraaf als je zograag geld wilt verdienen. (n) Netwerk vsp (n) ( afgekraakt ) |
Ik bezorgde de Woongids via Netwerp VSP en kreeg toen 4 gulden per uur. Meestal 10 gulden per week, ik was er ongeveer twee en een half uur mee bezig (ik moest ook nog vouwen).
|
netwerk VSP zuigt; echt nooit gaan werken. Het is gewoon slavenarbeid.
|
Voor geseald krijg je natuurlijk veel minder geld. Je hoeft dan zelf niet meer te vouwen en sorteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |