![]() |
vind ene jongen leuk maar hij heeft best veel dingenw aar ik me aan erger bij hem
vind ene jongen leuk maar hij heeft best veel dingen waar ik me aan erger bij hem...
dat komt omdat ik hem nu pas beter leer kennen 1. hij rookt en dat vind ik vreselijk en wil dat ie dat niet meer doet maar dat wil ie dus niet 2. hij eet echt superveel zodat ie best dik wordt dikke buik, hij krijgt zelfs kleine cup a bij wijze van enz enz en ik zou wel willen dat ie gewoon niet dikker wordt beetje op ze lijn let die dingen zou ik super graag willen veranderen maar dat kan ik volgens mij niet maken omdat te doen, voor de rest is ie hartstikke leuk maar kan me niet over deze dingen heen zetten.. wat moet ik nu doen ? gewoon accepteren :rolleyes: xuzz |
als je je nu al voordat je iets met m hebt al aan dingen ergert...lijkt me niet echt een goeie basis, meestal is dat pas na een paar maanden ofzo
|
Heeft inderdaad geen nut als je nu al eraan irriteert en hij weigert te veranderen, dan gaat die irritatie alleen maar groter worden na verloop van tijd.
|
Citaat:
Mij lijkt het dus dat je beter niets met die jongen kan beginnen want als je je aan iemand ergert is dat niet echt een goede basis. |
"..best veel dingen waar ik me aan.."
Twee. "..best veel.." Hm. |
1 ergernis is al te veel
|
en dan nog snap ik niet waarom je eraan zou ergeren ...oke het roken mss wel
maar toch vind ik het onzin dat je dat zou willen veranderen.. |
Citaat:
plus dat ik denk dat het niet gaat werken als je je nu al ergert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jeej stel je voor dat hij geen uberlichaam heeft, dan kan je hem niet leuk vinden of wel?
f00kin hell respect tha beerbellies |
Tja, een rokende vriendin wil ik ook per definitie niet. Het lijkt mij echter moeilijk om iemand daar vanaf te krijgen.
En het staat ook erg raar om al eisen te stellen voordat je wat hebt met iemand. |
Ik zou niet inzien waarom hij zou moeten veranderen?
Accepteer hem volledig of accepteer 'm niet. |
als je die jongen zo leuk vindt zou ik me niet zo druk maken om zijn gewicht. je zou hooguit wat hints kunnen geven dat hij wat meer moet sporten of minder eten....maar tis nog beter als je er gewoon niet oplet; je valt op hem en niet op ze slanke buik..toch
wat betreft dat roken, je kan m erop attenderen dat je liever hebt dat je liever niet hebt dat hij rookt als je bij hem in de buurt bent. je kan m wel een klein beetje veranderen, maar ik denk niet dat het een goede basis is als hij zijn gewoontes aan de kant moet schuiven voor jou. en eigenlijk ben ik het ook wel eens met de reactie van Spare.. |
Als je je daar nu al druk om maakt terwijl je nog niet eens wat met 'm hebt dan geef ik het weinig kans. :s Maarja als je hem verder echt heel erg leuk vindt dan kun je misschien proberen je over die ergernissen heen te zetten ofzo? :s Moeilijk..
|
misschien vind ie jou wel helemaal niet leuk. Dan hoef je je hier dus ook niet zorgen over te maken. Kom daar maar eerst achter!
|
Citaat:
|
Nou, zo te zien kan jij die dingen niet accepteren, dus moet je het uitmaken (denk ik).
|
nou hij vind mij leuk hiij heeft bekend helemaal superverliefd op mij te zijn ..
en tis zo jammer want hij is zo leuk maar ik heb zo'n hekel ana jongens die roken ik vind het smerig het is zo ongezond en hij mag heus wel een beetje op ze lijn letten , als ie daar nou aan werkt aan die 2 dingen vind ik alles best maarja omdat nu al te gaan zeggen terwijl we nog niks hebben :s , we willen elkaar eerst beetje beter leren kennen dusja... kuzz |
Citaat:
|
Citaat:
;) natuurlijk kan dat, hoewel jongens er praktisch altijd meer moeite mee hebben dan meisjes. En als er nog wat redden valt, sja |
Citaat:
|
1 portie ego-boost voor meneer:
Katten heerschen. Helemaal als ze zo zelfvoldaan kijken, zo minachtend op je neerkijken, terwijl ze denken "Als was in mijn handen..." :D. En the Naked Gun is gaaf, maar die quote is gewoon legendarisch. Die stilte die dan valt (y) geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
En bedankt voor die ego-boost;) |
Twee gewoontes waar hij waarschijnlijk niet vanaf komt, dus ik zou hier niet aan beginnen..
|
Geen nut om iets mee te beginnen. Je kunt er misschien wat van zeggen, zeker van dat dikker worden, misschien houdt hij er dan wel rekening mee. En dan misschien of een tijdje... wie weet he...
|
Citaat:
Ik zeg toch respect the beerbellies Sarcasme? :| |
okee meisje... dit word dus toch niks...
|
Ik heb al 2 jaar en 3 maanden een vriend, en die heeft ook een heleboel dingen waar ik me aan erger. Maar t gaat goed zolang t goed gaat! Je moet doen waarbij je je goed voelt, en niet bij voorbaat denken dat het niks kan worden...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |