![]() |
gezocht: verjaardags gedichten
hey
ik zoek gedichten, kleine citaten voor op verjaardags kaartjes? groetjes! |
'gefeliciteerd!!'
'fijne dag' 'geniet ervan' |
Ik ga dr eentje voor je proberen te schrijven......
Grtjs. Ik dat dat het me niet zou schelen als ik 's ochtends in de spiegel keek En tot mijn allergrootste verbazing opeens wat grijze haren kreeg Misschien viel dat toch wat tegen heb ik iets te optimistisch nagedacht Of heb ik de ernst van ouder worden gewoon wat anders ingeschat De grijze haren waren niet het ergste vermoeidheid kwam er ook nog bij Een avond stappen met wat vrienden dat was er niet meer bij voor mij Van het traplopen werd ik al moe had ik het boven erg benauwd En pas toen ben ik gaan beseffen ik moet eraan geloven, ik word oud.... |
En nog maar eentje!!!! Grtjs. :p Morgen is voor jou de grote dag word je alweer (...) jaar De ballonnen en de slingers hangen alvast klaar En misschien sta je dit jaar een klein beetje verstelt Maar ik heb echt een reuze grote slagroomtaart voor je bestelt Dan mag iedereen een stukje hebben we geen taart tekort En iedereen die zal genieten van het feit dat jij nu ouder wordt Je wordt vast en zeker door ieder flink verwent Wat ben je toch een bofkont dat jij morgen jarig bent!!! http://picserver.student.utwente.nl/...J758GVI/p.jpeg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |