![]() |
The Streets - Dry Your Eyes
wat vinden jullie ervan? k vin et een erg leuk nummer, vooral de combi van een engelse kakker en hiphop.. mooi nummer..
|
de combi van een engelse kakker en hiphop? jaja...tuurlijk...is goed joh
ik vind het een leuk nummer :) |
Ik vind het een leuk nummer. Het is weer eens iets anders. Ook wel grappig dat het erg gesproken is.
|
kakker?
eh wel relaxed nummer, maar niet z'n sterkste.. |
jah kakker, als je zijn rap vergelijkt met bv eminem.. dan heeft die wel een heette aardappel in zn bek.. (zow zegge ze dat toch?)
|
Citaat:
en nee zo zeggen ze dat niet |
Citaat:
en leuk radionummertje ja (y) |
Wat nou hiphop? Wat nou kakker? Mike Skinner alias The Streets is een van de pioniers van de Engelse garagesound, plat achterbuurtbrits heet dat.
|
Citaat:
:rolleyes: en ik vind o.a. blinded by the lights veel beter van die cd |
Citaat:
btw original pirate material is zõ veel beter dan a įrand donīcome for free |
Zeer gay
|
btw leuk zoņ portugees toetsenbord haha
|
Citaat:
en ja, original pirate material is beter. |
Citaat:
het nummer is best leuk, komt alleen beter over als je het album in zijn geheel hoort. Een groot verhaal. original pirate material blijft beter, maar dat is mijn mening. |
Mike Skinner mag dan wel plat engels praten, maar hij is zelf zeker niet afkomstig uit een achterbuurt. Hij komt uit een middenklasgezin. Die saaiheid en voorspelbaarheid van zo'n leven verwerkt hij ook in zijn nummers.
|
gewoon een goed nummer :)
kan me wel voorstellen als anderen hem dodelijk saai vinden |
Citaat:
original pirate material heeft veel nummers die gewoon echt lekker klinken, maar als geheel vind ik a grand.. stukken beter. ZIN in lowlands |
Citaat:
|
ik vind het een heel mooi nummer en allebei de cd's zijn goed. Ik heb niet echt een favo van de twee, ze klinken allebei lekker.
|
Heerlijk aanstekelijk, dat wat mij betreft toch wel buiten de gebruikelijke hokjes valt. Hiphop meets Cliff Richard and the Young Ones, of zoiets. Vreemd nummer, maar ik kan het wel hebben!
|
wel oke, ken nog 2 andere nummers ervan (ff titels kwijt maar wel uptempo) wel relaxte mziek, als ik naar ll ga ga ik zeker kijke
|
Dat ie voor 2 euro bij de freerecordshop is te halen zegt genoeg lijkt mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ken t nummer niet maar the streets is zekers vet
|
Citaat:
|
Een van z'n mindere nummers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Not Addicted Get Out Of My House Fit But You Know It Such A Twat What Is He Thinking? Dat zijn nog wel aardige nummers, maar Dry Your Eyes :rolleyes: |
ik vind dry your eyes een cool nummer. dat britse accent maakt het nummer leuk, het was echt een standaard hiphop nummer geweest als het bijvoorbeeld door uhhh nelly of whoever werd gezongen
|
Citaat:
|
Leuk. Wel anders dan de andere nummers die ik van ze ken.
|
Citaat:
|
prima nummer!
|
Kent iemand eigenlijk meer van die Hiphop/Garage groepen?
Kvind het wel een toffe combinatie... |
Citaat:
|
hier is de clip te bekijken
|
Citaat:
|
allmusic kopiermachine :nono:
|
Citaat:
jij legt je latje te hoog bram zegt: schletje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |