![]() |
bevlieging => relatie verbreken?
hoi iedereen,
kom ik juist op msn, begint de ex van men liefje tegen mij te babbele (noujah.. dat doet ze wel vaker) en zegt ze ineens: "Zeg, stuurt K. (men liefje) ook zo'n geile berichten naar jou?" Krijg ik daar ff een attack, K. Is nl. op een campingsamen met een vriend van hem al anderhalve week. Hij stuurde onlangs een smsje dat zijn vriend juist wèl veel smsjes krijgt van zijn lief. Stuurde ik op trg dat dat toch niet altyd moet, elkaar zeggen dat je elkaar graag ziet en elkaar mist. Mjah.. daar nam hij blijkbaar toch genoegen mee. Maar nu kreeg ik dit te lezen van zijn ex? IK vroeg dus wat vb. smsjes en dat was dan i/d aard van 'wat doe jij zoal met je vingers? xxjes K. en JM' en ook van 'If Tine wasn't here, I started all over again' Zen ex zei datk me er niet zoveel van moest aantrekken en dat het wss gewoon een bevlieging was. Ja stel dat het een bevlieging was.. dan nog.. is dat een excuus?? Toen hij op stage was, flirtte hij ook met de meisjes (hebk vernomen van mijn beste vriend die op zijn beurt wel een goeie vriend is van K. en die was ook mee op stage). Dit hebk em echter nooit verteld.. dat kon ik em wel vergeven, er was per slot van rekening niets gebeurd. Overdrijf ik nu? We zijn bijna 2 maand samen en jah.. ik ben van de preutse kant. Ik heb men 1e tong gehad op mn 16e verjaardag en verder zijn we nog zeker niet gegaan. Maar hij ook niet hoor (denkk toch). Mijn beste vriend zei me van hem gewoon even te negeren.. lijkt dit jullie een goe idee? Alvast bedankt.. |
het lijkt me nou niet de meest betrouwbare jongen. als je er veel waarde aan hecht dat je je vriend kan vertrouwen zou ik het uitmaken. maarja, ik ken de situatie wat minder goed dan dat jij die kent. ik stuur ook wel eens, als ik samen met vrienden ben, melige smsjes naar andere mensen, die volstrekt niet serieus zijn. bij die jongen heb ik echter het idee dat hij niet zo te vertrouwen is. maar maak het vooral niet uit omdat ik of iemand anders op het forum dat zegt. vind alleen dat je niet overdrijft hoor, ik zou het ook hoogst onaangenaam vinden om dit soort dingen te horen..
|
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
staat hier vol met onzinnige verhalen :D |
Afgaand van het verhaal van zijn ex wil je het uitmaken? Wacht gewoon af, je hebt nog geen zekerheid. Wacht tot hij thuis is en praat met hem.
Je gaat het toch niet uitmaken omdat je een gerucht hebt gehoord? |
Citaat:
|
het kan overigens ook zijn dat die ex van hem jou jaloers probeert te maken, door wat dingen te verzinnen, zodat jij het uitmaakt en zij weer kans maakt...ehm wow ik bedenk nog eens theorieën op deze zwoele woensdagavond :)
|
Bedankt voor de mensen die wèl serieuze reply's gaven.. as et je geen moer kan schelen.. hou dan gewoon je bek en ga ergens anders zeiken. En kan goed zijn dat die ex het verzint.. maar heb ergens het gevoel van niet. En die vriend is echt wel te vertrouwen hoor. Mjah.. kzal maandag maar zien zeker
|
een verhaal op msn van zijn ex is niet de meest betrouwbare bron
oftewel, je weet het niet zeker, en wat je gaat doen als je het wel zeker weet mag je lekker zelf weten |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ga nu me bek houden en ergens anders zeiken :D |
Citaat:
maar hou op, al die eer is mij te veel ;) |
Het lijkt me niet helemaal dat die ex het allemaal verzint, aangezien je vriend heeft toegegeven dat het waar is. Hij zegt dat een bevlieging is, right? Misschien dat ze overdrijft, dat kan wel.
In ieder geval... ik heb ook ooit iets met een jongen gehad die zo was, gewoon lekker blijven rondflirten en smsjes sturen etc. terwijl hij tegen jou zegt dat je de enige bent, en dat soort onzin. Omdat jullie pas twee maanden iets hebben, is het moeilijk te zeggen of je ermee moet kappen of niet, dat is aan jou. Ik zou me in ieder geval afvragen of die jongen eigenlijk wel genoeg om me geeft, of niet. |
Citaat:
Jij zou es niet zomaar moeten typen wat je er in je opkomt en ff je zinnen moeten na-lezen voordat je op die 'vertuur-knop' drukt. Krijg je vast wel betere reacties. |
Citaat:
On-topic: Niet alles aantrekken wat er gezegd wordt, en rustig verder leven, de echte problemen in een relatie komen heus wel, en dan zou het helpen als je nu wat minder moeilijkheden gaat schoppen, dan kan je later wat meer hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dingen aannemen van iemands ex is nooit een goed idee... exen zitten vol wraakgevoelens, boosheid, verdriet en/of liefde voor hun vorige vriend/vriendin. Waarschijnlijk probeert ze jou gek te maken zodat je hem dumpt en zij weer een kans maakt.
En over dat preuts: iedereen doet dingen op z'n eigen tempo, de een wat sneller of langzamer dan de ander. Maakt allemaal geen barst uit, zolang je je er maar prettig bij voelt :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus bedankt vr de reacties :) |
Citaat:
|
sorry maar na de eerste zin snapte ik dr al geen kut meer van :s
|