![]() |
gekke moeder:S:S:S
ja jullie zullen het allemaal wel hebben, mijn MOEDER heeft op dit moment beneden HEEL HARD "the lion sleeps tonight" opgezet, ik hoor het keihard hier, en ze is totaal niet voor rede vatbaar, zit mee te zingen enzo en mijn zusje ook nog. Er is godzijdank niemand op bezoek maar ik schaam me dood! En dit doet ze gemiddeld om de dag, dat ook nog. *zucht*
|
:|
|
eet haar op :|
|
Vermoord haar door mee te zingen.
|
mijn vader doet dat ook vaak, maar dan met blues of andere hippe muziek. ik vind het niet erg, juist leuk. betekent dat ik dat ook mag :p
maarrem, ga naar buiten, doe je oren dicht, zet je eigen muziek nog harder aan.. mogelijkheden genoeg. |
moeders mogen geen lol hebben :nono:
|
Verstop de dvd / cd / bandje / lp dan kan ze het niet meer opzetten.
|
Citaat:
Dan kiest ze vast een nog ergere! of je moet haar hele collectie in de afvalbak gooien :o |
mn vader drumt iedere dag met keiharde (kut)muziek erbij, midden in dit huis
dus euhm, relativeer en je zeurt niet meer :nono: |
Citaat:
|
Hahaha goeie id-en. misschien zet ik vannacht om 1 uur wel even een leuk hardrock nummertje op......alhoewel ik dan het risico loop uit huis gezet te worden :P
|
Citaat:
|
uh, tja , join her!
|
:cool:
Ik ga hem ook opzetten :evil: |
als mijn moeder dergelijke streken uithaalt, parkeer ik mijn auto met subwoofer in de huiskamer en draai metallica op zijn hardst :cool:
(helaas berust deze tekst niet op de werkelijkheid :( ) gewoon een nummer aanzetten wat je moeder verschrikkelijk vindt, en dan lekker hard. |
jes!!! ze heeft hem afgezet!!! maar de volgende keer (die komt er zeker) neem ik wraaaaaak! dus alle tips en steun is nog steeds welkom ;)
|
Citaat:
|
Lion King <3
Of is het een andere Lion Sleeps Tonight? |
:cool: Geweldig nummer. (y)
|
Citaat:
|
ga leuk mee doen, schijt aan alles!
|
THE LION SLEEPS TONIGHT
We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight In the jungle, the quiet jungle, the lion sleeps tonight A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh Near the village, the peaceful village, the lion sleeps tonight Near the village the quiet village the lion sleeps tonight A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh Hush my darling, don't fear my darling, The lion sleeps tonight Hush my darling, don't fear my darling, The lion sleeps tonight A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh A wimoweh, a-wimoweh, a-wimoweh, a wimoweh We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way http://www.bbc.co.uk/totp2/features/.../tight_fit.jpg |
er is niks mis met the Lion sleeps tonight. Als ze de Cinderella Mouse Song gaat zingen, dat is erg :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder heeft dit nogal wat weg van een mededeling, en aangezien we daar verder niet zo gek veel mee kunnen...; gesloten. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |