![]() |
vrienden
Als jou vrienden zich graag gedragen als sloeber/kraker/junk, ga je er dan nog mee om?
met andere woorden.... Hou je je bezig met wie je gezien wordt? |
Hou je je bezig met wie je gezien wordt?
nee |
Citaat:
|
Ik ga zaterdag een bbq houden waarbij ik niet wil dat er geblowd word ivm andere huisgenoten/genodigden...
Ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan opvatten :D:D |
In principe niet. Ik ga met vrij veel verschillende mensen om, dus ik krijg soms wel eens van mensen te horen 'ga je met hem/haar om!?'.
Maar of dat me iets kan schelen? Nee. |
Het zal me een bal jeuken joh. Ik ga om met wie ik het leuk heb en die leuk vind.
|
zoalng ze niet enorm irritant en lui worden moeten ze doen wat ze niet laten kunnen.
|
Citaat:
ontopisch: ja,ik hou me bezig met wie ik gezien word,mar ik heb vrienden uit alle subculturen(zols dat dan zo mooi heet) zolang ik de persoon waar ik naastloop dig,maakt het me niet uit,moet ik hem haar niet en loop ik er onverhoopt toch naast,maakt het me wel uit :o |
Citaat:
|
Zo af en toe gedragen mijn vrienden zich ook zo. Vooral doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn vrienden blowen al bijna 8 jarr lang elke dag, ongeacht de plek waar ze zijn... |
Ja tuurlijk ga ik er dan mee om. Ik stel echt niet zulke belachelijke eisen aan m'n vrienden. Ik ben al blij dat ze met me om willen gaan (y).
|
Citaat:
|
nee.. dat is niet iets waar ik om geef... ik kan mijn definitie voor vriendschap nog niet uitleggen, maar weet wel dat ik een even goede vriendin zou blijven van die persoon. Maar ik denk dat als de rollen omgedraaid zouden worden ik er wel achter zou komen dat een aantal van mijn huidige vrienden niet onder mijn definitie van vriendschap blijken te vallen....
|
Citaat:
Leg jij het ze uit? Ik heb er weinig moeite mee om dit mee te delen, maar met name het taalgebruik heb ik af en toe moeite mee. Als we in de bus zitten gaat het van "ik was kankerwaus", "zo gek, ik ging vet hard van die speed".... mwah...van mij hoeft dat niet zo... Maar het zijn m'n vrienden en vrienden uber alles (haal geen gekke dingen in je hoofd bertbart) |
Het maakt mij niets uit hoe ze eruit zien.
Als ze zichzelf naar de klote helpen op welke manier dan ook zal ik wel proberen ze te helpen. In ieder geval ze niet laten vallen daarom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het maakt mij niet uit met wie ik gezien wordt. ik ga om met mensen die ik leuk vind, of dit nou kakkers, krakers of weet ik het wat voor mensen zijn.
|
Als een kakker gaat kraken noem je hem een krakker. :o
|
niet dat ik weet...al hoef ik bijvoorbeeld niet met enorme kneuzen "gezien" te worden, tenzij ze ik ze mag ofcourse, maar dat is nu ook minder, laat ik t zo zeggen:
"eerdurrr" selecteerde ik mijn vrienden soms wel n beetje op uiterlijk enzo, maar daar heb je niks aan ben ik gelukkig achter gekomen. |
Citaat:
|
Ik maak me niet druk om wat anderen van mijn vrienden zeggen. Ik weet hoe ze echt zijn en als anderen direct hun oordeel vellen zijn zij kortzichtig en is dat niet mijn probleem.
Ik ga niet om met junkies. Kraken en stelen keur ik ook af. Met zulke mensen wil ik idd niet gezien worden, omdat ík het belachelijk vind dat mensen zich zo gedragen. |
Vertel 'ns waarom je kraken afkeurt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik prefereer geen vrienden, want dan moet je 'hoi' zeggen als je ze tegenkomt en zo. |
Citaat:
en snollie vertel 'n wat over je vriendjes |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb lieve vriendjes. En ze zijn allemaal beeb, dus ik wil altijd met ze gezien worrrden. |
tgaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk!
btw, kben zelf ook niet de normaalste persoon die rondloopt volgens mij... |
Citaat:
|
wat is er mis met kneuzen? zijn best lieve mensen hoor!
|
als ze teveel gaan blowen dan wordt t contact minder, we krijgen er zowiezo toch allleen maar ruzie over.
en vrienden selecteer ik niet op uiterlijk, dat maakt geen reet uit bij mij is t van kakker tot slet tot alternatief |
Citaat:
|
Kijk dat ze niet allemaal even knap zijn of zich weten te kleden oid maakt me niet zoveel uit, als ze maar wel verzorgd zijn. Ik ga niet met vieze stinkerds over straat :nono:
|
Ik corrigeer m'n vrienden wel vaker op hun gedrag/uitspraken.
Maar ik schaam me voor niemand, dan wordt je toch helemaal gek van jezelf? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ik vind uiterlijk wel belangrijk voor mezelf ja, voor anderen ook wel, maar als een vriendinnetje daar niet zoveel aandacht aan besteed vind ik dat niet erg of zo, misschien heb ik wel invloed op d'r en draait ze bij ;) Maar nee, waar ik bij loop maakt me niet zo heel gek veel uit eigenlijk als ze er maar goed verzorgd uitzien |
damn. telkens maar dat 'verzorgd'..
en ik maar hopen dat de slonzige nonchalante zwerverlook hip was :( leek me wel zo makkelijk |
Citaat:
En ik ga al helemaal niet "corrigeren" zoals een of andere idioot hierboven zegt. |
Citaat:
|
nee boeit me niet, met wie ik gezien word
|
Citaat:
Trouwens, ik schaam me ook niet als ze naast me loopt. |
Misschien schuurt het ook lekker als ze kust :cool: .
|
Zeg eXo, niet je posts gaan deleten dat is stom
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |