![]() |
hoe voelt dat nou??
hallooo mensen
ik zit met een probleem en ik wil er heeeeel graag vanaf: ik heb al aardig wat vriendjes gehad... nooit verliefd geweest, hoe voelt dat? ik weet niet hoe het voelt dus weet ik niet wat ik moet doen... ik wil geen jongens meer kwetsen, vooral omdat de meeste die ik 'wel leuk' vind goede vrienden van me zijn of waren... ik ben nou 7 maanden single en dat ben ik vanplan te blijven tot ik weet wat liefde is... de vraag is: wie kan mij uitleggen hoe dat voelt en wat mijn probleem is, wat er tegen zou kunnen helpen enz enz enz... |
Misschien ben je er nog niet aan toe?
|
hoe weet je dan of je er klaar voor bent of niet??
|
Tja, weet ik veel. Ik voelde het gewoon als ik verliefd werd. Dat merk je aan jezelf. Misschien dat anderen het uit kunnen leggen. :D
|
Citaat:
maar dat gevoel kan ik niet in woorden uitleggen |
:(
|
als je verliefd bent dan merk je het wel. Als je erover twijfelt dan ben je niet verliefd.
Tot die tijd, geduld :) |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat een cryptische? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je verliefd bent dan weet je het wel hoor.
meestal denk je veel aan die persoon...en voel je je anders vrolijker....als hij tege je praat word je verlegen ofwat dan ook s niet echt te omschrijven. :bloos: |
je voelt vanzelf als je verliefd wordt idd :o
dat is bij iedereen anders, maa rje straalt t naar je omgeving uit die die merken t zonder dat jij t doorhebt :o |
Als ik verliefd ben word ik overdreven vrolijk of juist heel stil, krijg ik kriebels als ik aan diegene denk, zenuwachtig als ik 'm bijna ga zien, krijg ik geen eten door mijn keel, knikkende knietjes als hij er is.. jaja wat een feest :)
|
HA! harstikke bedankt! dat moes ik ff weten!
dankzij jullie, lieve mensjes, ben ik er achter gekomen dat ik wél verliefd ben geweest! naja.... jullie beschrijving heb ik al es mee gemaakt... wauw... ik was verliefd.... WAT EEN KUTGEVOEL!! ghehe... sorrie... is er nog iets waar je t aan kan merken?? |
Hey...
Nou volgens mij ben jij wel is verliefd geweest lennega ;) Maar ik weet nie meer op wie dat nou was maar... Ben jij nu nie verliefd op martijn? of gijs :p Ik ben blij dat je weet dat je al een x eerder verliefd betn geweest :) Maar je voeld het gewoon als je verliefd bent en als je bij die gene bent dan ga je, je vaag gedragen ofzo of je heb ineens geen trek meer of je buik gaat vaag doen....enz. Heb je hier genoeg aan anders heb je pech:P xxx Wen |
harstikke bedankt wen hahaha
nee ik ben der net ook achter gekomen dat ik op dit moment niet verlieft ben :P maar toch bedankt voor je tip he! |
asje :P
|
Citaat:
|
ah l'amour...
|
Verliefdheid is echt zoiets als goed stoned zijn. Het is niet uit te leggen aan iemand die het nog nooit geweest is, maar als je het eenmaal bent, dan herken je het zeker.
|
tja, wat hierboven staat. (geldt trouwens voor (bijna) alle drugs).
|
Citaat:
Vreemd dat je er nogal wat twijfels over had. Verliefdheid is overigens leuker dan stoned zijn ;) Hangt er van af...Maar als je echt al kapot bent geweest na een relatie omdat ze spaak liep, langs zijn kant dan, kan je er bijna vanuit gaan dat je verliefd bent geweest. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat als ik verliefd ben ik werkelijk klaar ben voor het gekkenhuis. Mijn oom, en die is niet helemaal 100 verklaard door de dokters, vertoont normaler gedrag dan Lena in love....
|
Citaat:
|
Als ik verliefd ben wil ik men lieffie het liefste zow vaak mogelijk zien en toch weer niet, ga ik enorm stom doen als hij iets tegen me zegt, kan ik niet eten, denk ik bij elk leuk liedje aan hem, ben ik bijna de hele dag vrolijk, misselijk, egt alles door elkaar...
maarja ik ben ook niet helemaal normaal :rolleyes: :| |
Het voelt geweldig vreselijk. Het is niet echt uit te leggen, maar je merkt het wel als het zover is.
|
Dat merk je vanzelf.
|
als je verliefd bent dan weet je dat echt wel (ik tenminst wel)
maar dat voelt voor iedereen anders denk ik |
het voelt kut
( om verliefd te zijn op iemand waarop je niet verliefd mag zijn) |
Ik weet al een tijd niet meer hoe t is om verliefd te zijn.....
of het is gewoon bindingsangst.. dat kan ook.. whatever... I enjoy :) |
ja ik vind t een kutgevoel.. omdat de gene waar k verliefd op was, me heel erg heeft kwetst..
|
als je verlegen wordt als je hem ziet, rood wordt veel over hem praat, een raar gevoel hebt in je buik en je over hem droomt dat zijn enkele tekenen van verliefdheid
|
als ik verliefd ben dan:
denk ik vaak aan die persoon in kwestie en loop ik met een big smile rond de hele tijd :o is alleen wel zo leuk als dat wederzijds is dan he :| :( :o |
Kutgevoel.
|
als je je afvraagt waarom je alleen maar aan die ene kan denken, als je loopt te huppelen door school, en als je je eerste uren vrij opoffert om langs zn lokaal te kunnen lopen, dan zit je toch wel in de goede richting.
maar dit was alleen bij mij zo hoor:o. er zijn meer vormen |
Je bent verliefd als je hart een sprongetje maakt als je hem/haar ziet of als hij/zij online komt.
Je continu aan hem denkt en niet genoeg van hem krijgt. Een kriebelig gevoel in je buik krijgt en heel warm van binnen wordt. Ik denk dat je dan verliefd bent. |
:) ja dat online komen herken ik ook. Vaag is dat zit je te msn-en en de hele tijd te wachten tot dat 'verlossende' balkje in beeld springt.
En dan moet je vervolgens heel lang nadenken over wat je wilt gaan zeggen :rolleyes: |
Citaat:
je hebt gewoon diegene die jou hart snel laat kloppen nog niet ontmoet.. maar die komt nog wel.. maargoed kijk.. dat geloof ik he.. ik leef harstikke met je mee hoor.. ik heb ook aardig wat vriendjes gehad.. en heb ze echt heel erg leuk gevonden.. maar echt verliefd geweest? Ik? uh-uh.. denk t niet.. maarja.. zo denk ik erover.. je moet je niet zo druk om maken.. we zijn nog jong.. dus nog genieten gewoon;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kriebels in je buik, fantaseren over hoe het zou zijn om met hem iets leuks te gaan doen of hoe je hem zou zoenen. Dat er liefdesliedjes door je hoofd dwalen. Dat je zovaak mogelijk bij hem in de buurt wilt zijn, dat je alles voor hem wil opofferen. Veel lachen, vooral naar hem. Proberen aandacht te trekken van hem, maar weer net niet te veel dat hij je overdreven zal gaan vinden. Per ongeluk expres even over z'n rug of arm aaien.
Zo voelt dat. ;) |
Meid je bent pas 16 hoor. Je hebt nog alle tijd. Je mag nu nog lekker rondkijken en aanzitten enal. Geniet er vooral van.
|
Citaat:
maar t klopt wel! als je verliefd bent dan merkt je dat wel! ook als t weer over gaat trouwens... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |