![]() |
dromen overledene
Denken jullie, dat als je over iemand droomt die je kende die is overleden dat er in die droom dan een boodschap zou kunnen zitten van die overleden persoon? of is dat niks?
|
Dromen betekenen niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou goed kunnen dromen over overledenen betekenis hebben.... Het ligt er dan ook aan waar de droom over gaat........ anders zou ik ook niet weten of het wat betekend... Liefs een eenzaam meisje |
ja ik geloof er in. Sterker nog, ik ga aan mijn oma vragen dat als ze dood gaat aan mij wilt verschijnen. Dr Tenhaeff heeft hier ook enkele dingen over geschreven in zijn boek 'het spiritisme.' Er zijn gevallen bekend van verschijningen 'op afspraak' en niet op afspraak.
|
Het kan, maar het is niet altijd zo. Dat moet je wel uit elkaar proberen te houden, voordat je overal dingen achter gaat zoeken die er niet zijn en je dingen mist die je had moeten weten. Het komt weinig voor, als het voorkomt, dan weet je het.
|
Nee, dromen zijn enkel berichten uit je eigen onderbewuste.
Als je dan al dromen kunt hebben die 'getriggered' worden door iemand dan moet die persoon nog wel leven anders bestaat die persoon niet meer. En de betekenis van dromen, mocht die aanwezig zijn en dat kan best, kun je bijna altijd alleen zelf oplossen. |
Citaat:
|
Ik heb ook wel eens gedroomd over mijn overleden broer.
Maar het is onzin om te denken dat er een boodschap inzit van de overleden persoon. Wat wél kan is dat je er aanwijzingen over jezelf in kan terugvinden. Bv. over hoe je in het leven staat op dat koment o.i.d. |
ja ik geloof het wel, iig dat overledenen in dromen komen vertellen dat het goed met ze gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is WEL een link tussen dromen wetenschap.
vereniging vd studie van dromen association for study of dreams quantitative study of dreams dream & nightmare laboratory dit zijn enkele studies daarvan maar zoals je al zegt....het is een kwestie van geloven sommige geloven in god sommige niet. sommige geloven in geesten en sommige niet. |
raar blaag
|
ja. dat zou kunnen. maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. kijk, als die iemand duidelijk tegen je praat is het natuurlijk wel zo. anders hoeft het niet perse. maar dat is met gewone dromen natuurlijk ook zo.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |