![]() |
Boodschappenlijst HELP!
Heej mensen,
Ik ga dit weekeind weg op vakantie een week op een camping, waar niet echt winkels in de buurt zijn,dus ik moet alle spullen bijhebben, nou is dit de 1e keer voor me, en ik heb al wel een boodschappenlijst.. maar ik heb nogal het gevoel dat ik wat vergeet.. dus wat ik wil vragen.. wat zouden jullie nou echt meenemen van etenswaren enzo? |
paar Mc kroketten invriezen en meenemen. :)
|
Ice Tea, veel IceTea
Bier, veel Bier |
Chocolade-pasta. <3
|
Citaat:
|
Ga eerst eens verzinnen wat je wilt eten, dan kan je daarna gaan bedenken wat je daar voor nodig hebt. ;)
Ik zou iig voldoende brood + beleg meenemen en de dingen die ik nodig had voor wat ik 's avonds wilde eten. En dan drinken en lekkere dingen. Voor een week spullen meenemen is btw wel lastig of je moet echt alleen maar lang houdbare dingen (blikvoer dus bv.) meenemen. Maar ook brood houd het niet echt een week uit (dan is het niet lekker meer). |
Neem een paar blikjes ragout, en soep mee.
|
DAt staat er allemaal op, behalve mc kroketten dan he..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pasta.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar lowlands nam en neem ik mee: pakjes multivitamine, krentenbollen en bier, heel veel bier.
|
Citaat:
Krentenbollen en bier dus. |
op elke camping is toch ook wel een campingwinkel?
vlees lijkt me nogal lastig met dit weer, als het dan een week moet liggen.. en ja, het kan wel in een koelbox, maar vlees is niet altijd een week lang houdbaar.. |
Aardappels, groente, appels, mayo, ik heb geen idee wat je eten wilt?
|
Dingen waarvan het niet zo erg is dat ze een beetje uitdrogen - ontbijtkoek, krentenbollen bijvoorbeeld. Verder natuurlijk geen vleeswaren, die bederven met deze warmte en vochtigheidsgraad echt ongelooflijk snel (ook in een koelbox).
|
Citaat:
dat vast aankunnen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bier knakworsten vlees brood broodbeleg sinaasappelsap
zo ben ik de week wel doorgekomen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
maar alles smaakt lekker met bier |
Citaat:
|
Brood, crackers, hagelslag, boter, pasta, aardappels, mayo, sla, blikvoer, voorverpakte pannenkoeken/poffertjes, knakworsten, etc.
Gewoon even nadenken wat je wilt eten en dat meenemen. |
Liquor.
|
Kruiden.
|
een barbeque <3
|
suiker, zout, ketchup, etc..
fruit vlees in blik |
blikken+opener, en water, en bier en zo natuurlijk.
|
campingboter :cool:
|
Pannenkoeken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blikvoer :cool: ... en bier... veel bier... :evil:
|
*Wijst naar naam* maar dan met twee o's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder; --> E&D. |
je moet gewoon eten meenemen waar je iig 2 dagen mee doorkomt. Voor langer is het moeilijk om veel mee te nemen omdat je niet alle goed kan houden en vast geen super grote koelkast meeneemt..
Op de meeste campings hebben we wel kleine campingwinkeltjes. Wat wel altijd makkelijk is is wc papier, en vuilniszakjes.. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |