![]() |
aangeven?
een jongen beweert sex te hebben met zijn zusje van1 jaar oud. Ik vraag me alleen af of het echt zo is. Hij vroeg gister of het mogelijk was haar kontje vol te plassen en dan te neuken, maar zon jong meisje kan je toch niet anaal nemen? Ik ken deze jongen niet persoonlijk maarhij duikt regelmatig op op diverse sites. Als het echt waar is, moet ie naar het gesticht ofzo,. Maar misschien zegt ie het alleen om stoer te zijn in zijn belevingswereld.
ik vraag me dus af of her kan wat hij zegt en zou je iemand aangeven waarvan je weinig weet? (alleen mailadres via via) |
Dat denk ik niet, want je hebt geen concrete bewijzen.
|
als het wel waar is moet hij inderdaad naar een gesticht, maar het klinkt wel heeeel erg ongeloofwaardig, niet?
|
als je hem nou kende had ik gezegd: neem geen risico, meldt het iig wel, dan heb je alles gedaan wat je kon doen, want ALS het waar is krijg je er spijt van het niet gedaan te hebben. Maar geziendat dit weer allemaal over internet gaat.... Je kan er heel weinig mee doen, de politie net zo min want je hebt geen enkel aanknopingspunt. Komt ie nou met bewijzen voor wat ie doet (of juist niet doet), dan daarmee wel naar de politie stappen, laat hen het verder maar onderzoeken.
Maar ik denk dat het allemaal groot praat is. (en knietje geven waardig dat ie het alleen al in hoofd durft te halen) |
Hij zou er niet op zo'n manier over praten als hij het echt zou doen. Maar wat ziekelijk om zoiets te zeggen en om zoiets te denken :|
|
Wat ene vaag figuur zeg.
Je hebt inderdaad helemaal geen bewijzen. Maar kan je de volgende keer niet in ieder geval het gesprek van hem met jou kopieren..bijv. door de knop print screen. heb je in ieder geval al wat Het zou zeker niet genoeg zijn maargoed...het is een idee |
ik geloof er ook niet zoveel van. Hoop dat echt niet waar is. Misschien dak eens vraag of ie er een foto van kan maken, misschien is hij zo dom dat ie dat doet.
|
Citaat:
Kom op man, ik weet niet hoe oud die gast is, maar een gemiddelde, volgroeide penis past nog niet eens in 't buikje van zo'n baby... |
Weet je, volgens mij is dit gewoon een puberale grap! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn zoveel zieke figuren op internet die op rare manieren aandacht willen. Ik zou eerder medelijden met die gast hebben dan aangifte doen. Hij heeft het al moeilijk genoeg waarschijnlijk.
|
Inderdaad. En waarom praat je eigenlijk nog met hem?
|
als het waar is meteen aangeven,
hey hallo, gaan we medelijden hebben met een verkrachter?! als het geen stoere praat is en jullie hebben medelijden met die gast? *sick* (sorry dat ik zo reageer maar iemand in mijn familie is verkracht dus wordt helemaal gek als ik dit soort dingen hoor, VAAG LAND NEDERLAND!) |
Citaat:
|
Over de vraag of het uberhaupt wel kan wat die jongen vertelt:
Iemand die ik ken werkte ooit in een soort van blijf van me lijf huis en die vertelde dat er inderdaad een babytje van 3 maanden was binnen gebracht die vanbinnen in haar vagina helemaal kapot was omdat, ik meen haar vader?.. haar had verkracht. Kindje is helemaal kapot van binnen en kan later als ze volwassen is waarschijnlijk niet eens normaal sex hebben door dit gebeuren.. Ziekelijk |
als je zoiets al zegt, ben je rijp voor een gesticht, dus ook als het niet waar is help je die knakker als je hem aangeeft....
|
Misschien kan je een melding maken van zijn uitvoerige bekentenissen?
Als het inderdaad zo is (ik betwijfel het), hoe lang is het dan al aan de gang? Ik kan me niet voorstellen dat degene die haar verzorgd niet merkt dat ze veel meer huilt, geen bloed vindt in haar luier en geen verwondingen ziet rond de geslachtsdelen en anus. Bovendien zou ze een afkeer van hem ontwikkelen, dat moet de verzorger toch wel opmerken. Het klinkt als een stoer lulverhaal en hopelijk is het dat ook. |
Sla een paar stappen over...
Maar zorg er, voor je eigen veiligheid, voor dat het op een ongeluk lijkt ;) |
Meld misdaad anoniem kan je proberen... je kan dan de sites doorgeven waarop staat dat hij dat beweert... en hun zoeken het verder voor je uit:) ik heb er ook 1 keer gebruik van gemaakt werkt perfect dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het zowieso afschuwelijk dat hij daar zo'n verhaal van maakt, als het niet waar is. ik vind dit geen onderwerp voor een grap. maar goed. je kan er niets mee doen, aangezien er geen bewijs is. je zou hem kunnen vragen of hij z'n slappe lulverhalen voor zich wil houden, of dat hij anders maar op moet hoepelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |