![]() |
MTV's Midnight Live
Van 0:00 tot 1:00 zie je concert(en) (deel van concert) van 2 (of 1) verschillende artiesten.
Dinsdag: Beastie Boys Woensdag: Korn en Marilyn Manson Donderdag: Anouk Vrijdag: Coldplay Zaterdag: Queens Of The Stone Age en Linkin Park Zondag: Shakira en Alanis Morrissette Wie heeft dit al weleens gezien en wat vond je van de concerten en wat vind je ervan dat MTV dit heeft opgezet? |
hmm, het komt dan wel op tv, maar ik vind het toch meer iets voor Muziek. Dus ik verplaats hem even :)
|
ik ga zeker coldplay kijken vrijdag :)
|
ik vind het een heel goed idee :) heb nu al een paar keer gekeken en het blijft toch leuker als steeds dezelfde clips voorbij zien razen
|
Leuk idee, maar niets boeiends voor den Mij.
|
Citaat:
|
Ik zou best wat willen zien mar d'r zijn toch altijd leukere dingen te doen dan dit...
|
Queens :cool: (y)
|
Gisteravond zag ik een stukje Korn voorbijkomen, daar was ik vroeger echt helemaal wild van.
Ik heb ook een keer een stukje NERD gezien met Naomi Campbell en Justin Timberlake erbij, dat was (Y). Coldplay, Queens of the Stone Age en Alanis Morrissette wil ik wel zien, maar ik denk dat ik het toch vergeet. :o |
Citaat:
|
Ih heb er al heel wat gezien ja, coldplay, beastieboys, rhcp, hives blabla...
het is wel cool, elke avond een concertje. |
woensdag en zaterdag kijk k niet, voor de rest wel denk k
|
Ik kijk zo af en toe wel
Hives was wel grappig om te zien Foo Fighters erg goed Queens heel kort (n) |
Ik vind het leuk, al word wel erg veel herhaald. Dat concert van Anouk heb ik nou al 4 keer gezien. Dat van Coldplay en van QOTSA heb ik ook al gezien, maar dat was wat langer geleden.
Ik hoop dat ze 't beastie concert ook nog gaan herhalen, want dan kan ik het teepen en misschien mezelf spotten in het publiek. |
qotsa al 5x gezien, ga lp denk ik wel ff kijke...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de beasties had ik eerder nog niet gezien. Wel die special van een half uur met dat vreselijk slechte interview erbij waar ik gewoon niet naar kon kijken (Sander Lantinga, bedankt!) |
Hm. Ik heb MTV2 hier, en daar zijn die allemaal al een keer langs geweest eigenlijk, nouhja, alleen Anouk niet.
Ik vond laatst de live show van Shadows Fall en Killswitch Engage wel vet eigenlijk. (Headbanger Ball op MTV2). |
tijdens de reclame van MTV Live hoor je radiohead, weet iemand of die ook nog wordt uitgezonden en wanneer?
|
vorige week heb ik queens al eens gezien, viel mee, ik vind Dave gewoonweg super.(y)
|
mOBSCENE van Marilyn Manson bij z'n optreden die uitgezonden word bij Midnight Live is echt te gek :cool: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister was Korn bij die midnight shit, en die was 4 dagen geleden ofzo ook al.
Beetje lame dat ze herhalen, en Queens Of The Stone Age waren er 4 dagen geleden ook, voor Korn. |
echt zwaar veel herhalingen.
Maar eindelijk iets wat ik wel leuk vind :) |
Die 2e zanger van Queens Of The Stone Age, die bassist, die kan eigelijk best goed schreeuwen. Klonk live beter als op cd.
|
Korn was wel "VET" om te zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik val hem bij dat doen mensen soms raar is dat he |
Citaat:
|
Citaat:
|
korn was retestrak :cool:
sinds de 21e ben ik kornfan:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het geluid van die Korn show maar kut
|
Dus het leek op hun CD's?
Maare, ik vind 't op zich een goed idee van TMF. Is leuk als je aan't PC-en bent enzo. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ga Coldplay en QOTSA kijken (opnemen) denk k. Evt. Linkin Park als k in de stemming (tolerante bui) ben.
|
MTV dus he.
|
Citaat:
|
ik wil de beastie boys weer zien! die vond ik vet! :cool:
|
ik vond die van de beastie boys erg vet.
ben erg benieuwd naar korn, qotsa en coldplay concertjes... maar komen sowieso wel regelmatig voorbij op mtv2. wie heeft er hier trouwens mtv2? |
Citaat:
Queens of word het toch the stone age? |
Beide?
|
Citaat:
|
Waa, ik las fout. Ik dacht dat meneer dom was, maar hijblijkt neit grappig te zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |