![]() |
Rexona deo
ff vraagje, die klote bussen van rexona die laten dikke witte zooi achter op je oksels wat eraf dwarreld... wat bleek, zei mn ma je moest ff door drukken zodat de dop volledig ingedrukt kon worden. (d0h ... das met elke deo bus)
blaat, ik gedaan... spuit een dag erna nog een keer ... nou minder maar nog steeds witte plakkerige zooi .. en das met elke bus zo ... zelfs bij mn buurjongen (toeval) ... wtf is dr met rexona? troep ... (n) |
Ik gebruik zelf ook rexona, en had ook altijd last van witte strepen. Sinds kort gebruik ik Rexona Crystal 'Optimaal tegen witte strepen', en hiermee wordt het echt een heel stuk minder! Maar goed, ik ben dan wel een meisje....
|
Hm ja en dan blijft er zo'n witte vlekken achter op je shirt, ken ik. Het vreemde is dat ze reclame maken waarin ze zeggen dat het geen vlekken achterlaat (n)
Anyway, misschien van deo veranderen? |
ja ik had dat ook, heb ook rexona, maar dat blijft nu dus pas irritant te doen terwijl ik het al een paar maandjes gebruik
|
Nooit last van :confused:
Ik heb Rexona ActivReserve Sensitive Skin... |
Ik heb daar ook altijd last van.. en niet alleen bij Rexona bij alle deo's! Nu heb ik Rexona crystal en dat helpt wel een beetje.
|
daarom ben ik ook een roller gaan gebruiken, vind ik veel fijner en voor mn gevoel doe ik er ook veel langer mee.
|
Nivea, is veel lekkerder, stinkt niet, en geen rare witte poeder en/of strepen (y)
|
Ik had altijd die doorzichtige van Sanex (van dat crèmeachtige), maar die zijn er nou nooit meer (uit de handel oid), maar daarbij had ik er nooit last van, bij die witte wel.
Nu hebben we van dat spuitspul van Nivea, ook nergens last van, volgens mij. Andere deo nemen dus. :p |
Deo roller (denim fire) nergens last van (y)
|
wat is het probleem?
gwoon van deo veranderen :p |
Citaat:
(ik ga er dus niet vanuit dat veel jongens hun okselhaar afscheren ) |
Citaat:
( dat geurtje doet het trouwens best goed bij de meisjes :bloos: ) |
Citaat:
|
Ik heb ook Rexona (Crystal Clear) en ik heb geen last van witte strepen op mijn kleren.
Bij andere deo's had ik dat juist wel. |
Rollers ipv spuitbussen (y)
|
Ik heb altijd Sanex met die beige dop, die vind ik veel lekkerder dan Rexona en laat ook niet van die enorme strepen achter :)
|
goed schudden mensen... en vooral van een lange afstand laten vernevelen
|
Ik heb daar nooit last van, maar mijn zusje heeft het bij elke deodorant die ze koopt.
|
Geen last van, gebruik Rexona Crystal Deo, bevalt me super goed.
|
Je moet een keer rexona van 1 cm afstand op je arm spuiten. Krijg je een soort brandplek ofzo van, echt gay.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
d'r zijn veel meer merken die dat hebben.
mijn ervaring is dat ik er met de ene bus wel last van heb en met de andere niet. |
Ik gebruik ook rexona en ik heb nergens last van.
|
K gebruik de Rexona Chrystal clear deodorant.
Ik geloofde er eerst niet echt in dat deze geen witte strepen ou bezorgen, maar bij mij werkt deze deo wel degelijk! Ik geloof alleen niet dat ze die chrystal clear deo's ook voor mannen hebben. Maarja, hij ruikt toch niet echt verder (y). |
k heb nu 8x4 for men.. die groene spuitbus.. k heb het ook.. bij axe had k het niet.. :s
|
dat witte is toch gewoon iets van magnesiumpoeder (oid) dat het zweet hoort te absorberen. Ik heb nu Dove en die werkt prima en zonder strepen... (is er alleen nie voor mannen)
|
Citaat:
|
Ik heb er ook erg last van. En jammer voor mij is dan ook nog dat ik allergisch ben voor alle deos behalve rexona sensitive skin en deoleen. Deze laten beide witte strepen achter, dus dan maar rexona, want die helpt tenminste :)
|
Veranderen van deo..
en idd.. wat verder spuiten van je oksel kan ook soms helpen :) |
ik gebruik altijd de deoroller van rexona, vind ik beter dan Dove wat vies plakkerig spul is.
|
Een roller gebruiken ipv een spuitbus.
Heeft bij mij wel geholpen, ik heb nergens meer last van. En rollers zijn helemaal niet lastig ofzo (dus okselhaar boeit niet) (btw ik gebruik 8x4 de blauwe, voor mannen natuurlijk ;) ) |
roller van niveau!(y) Veel fijner, want ik heb altijd van dat witte bij spuitbussen.:s En volgens mij doe je met een roller ook veel langer!:)
|
Je deo goed laten drogen voor je je kleren aantrekt wil ook wel helpen.
|
Ik gebruik ook rexona (die tegen witte strepen of zo_ en heb nergens last van.
|
Goed schudden ook, ik heb dat witte spul alleen wanneer ik niet goed schud. (En spuit ook niet te dicht op de oksel.)
|
Er zit talkpoeder door het drijfgas heen wat de deodorant zachter voor de huid maakt en ervoor zorgt dat hij sneller droog is. Die witte schilfers krijg je dus alleen als je veel te veel spuit.
|
Citaat:
kheb nooit ergens last van heb wel het pompje niet de spuitbus |
Citaat:
|
ik krijg nu echt de indruk dat iedereen rexona gebruikt.
beinvloed door idols? ;) anyway, goed schudden, en van veraf spuiten. sja. anders een andere deo he :) |
Ik laat het eerst altijd ff opdrogen en dan trek ik mijn kleren aan. Dan krijg je ook geen vlekken.
|
Ik kreeg ook soms wat wit als ik deo opspoot. Dat zijn gewoon huidschilfers.. :)
in mijn geval |
ik gebruik rexona oxygen fresh bij mij word het alleen wit als ik het niet schud :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Sorry, ik vind het eng... Heb liever wittig spul van m'n deo dan wittig spul van mézelf.) |
ik heb ook altijd Rexona, en de ene keer heb ik er wel last van en de andere keer niet. Maar je moet niet van te dichtbij spuiten en schudden van te voren, dan heb je er amper last van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |