![]() |
Dr Phil Topic: What have YOU done today?
Wat heb jij vandaag gedaan!?
|
Het is nu 13:57.
|
mn haar is nog nat van de douche
|
uit me bed geramd door mn ma
pasfotos laten maken (duffe kop :o ) naar t gemeentehuis een id laten maken zitten greinzen op alles en iedereen |
Ik vind dit topic echt belachelijk, het zou over LS horen te gaan. Maar een gewone opsomming van je dagelijkse dingen, dat is echt overbodig, plaats het dan in de kantine.
Want, het voegt helemaal niets toe aan Lifestyle, en het is voor velen een sport om dit vol te spammen en dan maar een zo leuk mogelijke nieuewe topic titel te maken. Nou, daar heb ik over nagedacht. |
Moest eigenlijk werken, maar ben om 8.00 naar de dokter geweest. En toen heb ik een afspraak gemaakt, en mijn werk afgebeld. En daarna naar de afspraak geweest, en nu zit ik lekker binnen achter mijn pc:eek:
|
ik krijg er zowaar voorvocht van
|
vannacht heeft mijn alcoholische buurman ons wakker gehouden omdat ie naakt en dronken over de gallerij strompelde. toen hoorde ik vanochtend dat ie op de gallerij heb lopen schijten en z'n kleren ergens in een hoekje lagen. :s
en nu ben ik niks aan het doen en straks ga ik naar m'n zus om de tent op te zetten. |
Citaat:
Ikheb berekent hoeveel geld ik eind van de maand krijg, en daarmee dus een berekening kan maken wat ik waaraan aan mag uitgeven. Lingerie kopen dus (y) Verder; geneukt paardjes eten gegeven hondje uitgelaten |
http://www.salvationarmy-usaeast.org.../2003_4/6b.jpg
afschieten die kerel... ik ben de hele dag lekker metallica aan het draaien op m'n werk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dr. Phill verdient zakken met duiten door alleen maar tegen zijn 'gasten' te zeggen: 'Je bent dik, lelijk en hebt geen vrienden. Dat moet je niet doen!' |
Citaat:
Een 14-jarig meisje is afgelopen dinsdag bij een tragisch ongeluk op de kermis in Daun (Duitsland) om het leven gekomen. Ze werd op een hoogte van veertig meter uit de attractie 'Sling Shot', waar ze samen met een vriendin in zat, geslingerd en DAT is een understatement :D |
Ik heb gewerkt van 8 tot 1. Daarna gegeten en nu zit ik loos te msnen. Straks ga ik me inschrijven bij de gemeente Groningen en daarna heb ik rijles. Bluh.
|
Citaat:
paranoide? Nah. |
Citaat:
|
^ Idd, paranoide heeft er niets mee te maken , je bent gewoon een schijtluis!
|
Citaat:
ik ben gewoon voorzichtig :rolleyes: |
onderzoek doen naar 1 of andere lulhannes die een vriendin van mij zit te bedreigen, weet waar ze woont, weet waar ze werkt en alles, en die vriendin van me kalmeren want die is natuurlijk in paniek. En we gaan NU naar de politie.
|
ik heb net gedoucht, ik moet nu eigenlijk allemaal dingen telefonisch regelen (verzekering enzo) maar daar heb ik geen zin in en zometeen moet ik werken. en het regent nu KEIHARD dus ik heb net even alle ramen dichtgedaan en de dekbedden die buiten hingen zijn heel nat. oops
|
Citaat:
|
Citaat:
Dr. Phil lacht zich helemaal kapot, en gelijk heeftie... |
Citaat:
|
maar weet je, dit topic gaat niet eens over dr phil :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel cru om zo dood te gaan |
brrrak zijn :o
muziek luisteren en straks werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik word student en lid bij een studentenvereniging en daarom heb ik vandaag de halve stad al doorgelopen op zoek naar spullen die ik moet hebben voor mijn ontgroening. Dat maakt mij een student-in-wording. |
Ik ga vandaag niets doen en vanavond kleren kopen in de stad.
|
ik zou dat niet kunnen, me laten ontgroenen door nerdjes met pukkeltjes en grote jampotbrillen :--(
|
Ik heb vandaag de hele dag zitten leren en ben er nog steeds mee bezig. Hertentamens. Erg minder!!
Is trouwens niet de eerste dag dat ik aan leren ben, heb er al 2,5 week op zitten. Erg leuk hoor hertentamens midden in de zomer :s |
Citaat:
Zeer trieste post... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, ik heb vandaag het huis opgeruimd want mn ouders belden op dat ze over drie kwartier thuis zouden zijn. Daarna ga ik mn dingen voor school eindelijk eens opsturen en dan weet ik het niet. |
Citaat:
rotlfmalaoahaha |
Ik heb van 8 tot half 1 gewerkt
en nu ben ik een beetje nutteloos aan het zijn + aan het chatten met eXo <3 |
geslapen
geontbijt tot nu toe |
wakker gebeld
aangekleed deur open gedaan, maat binnen gelaten gesm00kt ontbeten gesm00kt buiten zitten chillen. zo weer buiten chillen. |
opgstaan, zucht
|
ik heb gewerkt tot 1 uur
en nu zijn mijn ouders weg, mn zus is bij dr pedovriend en ik pas maar weer op de tweeling samen met een vriendinnetje, maar die is nu aan 't slapen want die had ook gewerkt ik ben bang mensen, het wordt hier erg donker en het regent, volgens mij gaat het onweren :( |
geld verdiend, en hard gewerkt. En boodschappen gedaan. En 170 km/uur gereden in de auto (y)
|
Iewl, bij ons gaat het vast ook onweren. En ik heb nog rijles straks :(
|
Gewerkt! Van 07.00 tot 14.45, en nu ben ik een béétje moe.
|
chocolade gegeten, overgegeven en geslapen
:| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |