![]() |
Hoe maak jij je enveloppe open?
Hoe maak jij je enveloppe open?
Ik meestal met een briefopener (als die te vinden is) en anders scheur ik de enveloppe langs de korste kant. |
Ik heb meestal geen geduld om ze netjes open te maken, dus dat wordt meestal gewoon scheuren (soms inclusief de inhoud :s).
|
met een pen of met mn pink
|
Met een briefopener (als ik die kan vinden) en anders met een pen, potlood, mes, achterkant van een vork of lepel of iets wat daarop lijkt en wat in de buurt ligt.
|
als ik een hoekje los kan krijgen "rits" ik m altijd open met een vinger... alleen als ik weet dat de inhoud heel belangrijk is ofzo, zoek ik zo'n klein keukenmesje...
|
met mijn grote teennagel :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een hoekje voorzichtig openscheuren en dan m'n vinger als briefopener gebruiken
|
Citaat:
|
Doe ik niet krijg namelijk altijd mail :P
maar als ik me bankafschriften open doe ik dat met een vinger |
met een vinger, of ik scheur ze gewoon open.....waardoor er af en toe ook wel eens een brief doormidden gaat
|
Citaat:
|
met mijn vinger als briefopener
|
:D wat een vraag...
|
Met mijn pink.
|
Met mijn vingers. :o
|
Tandpasta doet dat altijd voor mij. :o
|
Ik laat ze altijd openmaken door Bob de Beer
|
Briefopener of iets anders handigs wat in de buurt ligt. Anders gewoon met m'n vinger/hand. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
*scheur* *RATS* |
Op mijn werk worden ze voor me geopend!
|
Weer een who the fuck cares topic...
|
weer een STFU reactie :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik scheur heel die enveloppe aan gort..
|
Citaat:
ontopic: meestal met een briefopener, maar als die niet in de buurt is een schaar of pen. Met muh handen wil ook nog wel eens, maar soms scheurt de post dan mee (n) |
als ik nieuwsgierig ben dan scheur ik de envelop zo wild open dat de inhoud het meestal niet overleeft..
ben ik echter wat diplomatieker dan pak ik een schaar of doe ik heel rustig aan....maar dat kost me teveel beheersing :) |
met mn vingers of een scherp keukenmes.
|
Ik scheur gewoon. Nog maar 1 keer scheurde ik de inhoud mee dus dat gaat goed (y)
|
Met m'n vingers vanaf de hoek, kan ik vrij netjes.
We hebben niet eens een briefopener geloof ik. |
Altijd met een briefopener.:)
|
altijd gewoon scheuren
|
Lomp
|
Met mijn zakmes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De enige keer, buiten mijn verjaardag, dat ik post krijg, is van de ABN-Amro. Dus dat is 1 keer per maand tegenwoordig, want anders moet je weer extra dokken.
|
Ik ruk de envelop gewoon open:o
|
Met vinger, meestal wijsvinger.
Ik gebruik helemaal nooit een briefopener. |
met mn wijsvinger. alleen hou je dan geen mooie envelop meer over :).
|
Ik scheur eerst een klein stukje los en dan open ik die verder met mijn wijsvinger :) Gemakkelijk, eigenlijk :)
|
Met een briefopener en als ik die zo snel even niet zie pak ik meestal een mes.
|
stukje scheuren en dan met mijn vinger...
|
Citaat:
|
Ik scheur ze altijd open met mn vinger :p, tis altijd nog goed gegaan, behalve 1 keer toen bleef ik er met me vinger cahter een brief steken ;)!
|
met de pink
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |