![]() |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent
Vertel... :D:D:D
Topicstarter begint: 1. Lenny Kravitz 17 juni 2004 2. Robbie Williams 17 juli 2003 3. Marco Borsato 9 juni 2004 Andre Rieu was laatst ook super (y) in kerkrade, alleen konden we niet tot einde blijven :( want dan konden we nie meer terug met de trein (n) |
jammer van jouw keuzes :(
Tool - luxemburg, mei 2002 A Silver Mt. Zion - 2003 of was het nou 4, effenaar, eindhoven R.E.M. - rockwerchter 1999 en ik heb ooit nog voor andré rieu gewerkt :( |
1. Nebula - Dozer - Winnebago Deal (14 December 2003, 013)
2. Brant Bjork (29 april 2004, W2 ) 3. Orange Goblin @ Roadburn 2004 (14 juni? 2004, Effenaar) :cool: |
Citaat:
Andre was moooi (y) |
goeie vraag
geen idee eigenlijk, wat erg vet was: metallica @ fields of rock opeth @ ozzfest(?) nofx @ melkweg 2002? bad religion afgelopen april ofzo cypress hill op ll 2000 (?) En dan vergeet ik ongetwijfeld nog veel... |
Citaat:
en ik vond andré niet zo :( |
Citaat:
|
1 Radiohead, goffertpark, 15 sept 2001
2 Supergrass/colplay/live, goffertpark 1 juli 2003 3 Polyphonic Spree, Lowlands 2003 |
urm.. 'ns even denken.
sowieso Simon & Garfunkel (amsterdam) euh. Explosions in the Sky vonk ook mooi (2x amsterdam) VNV Nation denkik (leeuwarden) + oh moet je de stad erbij zetten |
Citaat:
|
Citaat:
hehe nee hoor ik vroeg het me serieus af. |
the pietasters- leiden
mighty mighty bosstones- melkweg the suicide machines- goudvishallen |
a perfect circle @ 013
deus @ mezz thursday @ muziek-o-droom |
Citaat:
|
flame on ;)
|
Citaat:
|
Radiohead, goffertpark, 15 sept 2001
MUSE, Lowlands 2001 pffff, R.E.M. - rockwerchter 1999 wwas ook wel :up: Ik weet het eigenlijk niet zo goed... |
Citaat:
1. Radiohead - Gelredome 2003 2. dEUS - Lowlands 1996 3. Audio Bullys - Paradiso 2003 Maar dat kan morgen weer anders zijn... |
1. Something Corporate paar jaar terug in de melkweg in het voorprogramma van iets. Komt eigenlijk voornamelijk omdat Konstantine mn jank liedje is en ik het echt meesterlijk vond.
2. Dublinners jaren terug in de vredenburg. :) 3. I2B1 met een electrische viool op koninginnendag een paar jaar terug *lol* |
Citaat:
|
Radiohead - Gelredome
Explosions in the Sky - Ekko Utrecht Coldplay - Ahoy Rotterdam |
1 death cab for cutie // ekko, utrecht, 2004
Hoe je vrij poppy songs zo f u c k i n g emotioneel kan overbrengen. Daarnaast ook nog een meesterlijke instrumentbeheersing en de uitermate relaxte sfeer mede door het aardige karakter van de bandleden. 2 elliott // fun time fest . fun time festival, leuven (b), 2003 Ik kwam oa voor stretch arm strong naar dit festival, maar kende elliott nog helemaal niet. Vanaf het moment dat ze begonnen te spelen raakte het me, intens. De drummer was ook grandioos bezig, herinner me al die lui nog aan de zijkant van het podium naast hem. 3 burst // goudvishal jaar fest . musi sacrum, arnhem 2004 Super normale gasten, super intense muziek. Voor mij dus ook live want ik ging helemaal los. mosh ;) (4 sparta @ lowlands 5 on the might of princes @ gvhfest) |
Citaat:
|
MR 2004
Overkill alle keren satan woa |
1. explosions in the sky, dour festival juli 2004
2. radiohead, gelredome arnhem november 2003 3. bright eyes, melkweg amsterdam augustus 2003 eigenlijk nog veel meer, maar deze drie springen er uit. |
1. Steve Vai & metropole orkest
2. Ozzfest 2002 ( alleen slayer en tool waren top :cool: ) 3. nu ff niet zijn een beetje rare bands |
1. Metallica op Rock Werchter 2004
2. Kraftwerk in HMH 2004 3. Rammstein op Pinkpop 2002 (mooi door omstandigheden :p) |
1. non phixion @ melkweg
omdat het zo'n vette hiphop show was met een hardcore sfeertje, het duurde lang en iedereen ging helemaal los. 2. atmosphere @ waterfront omdat ik slug gewoon de beste vind. 3. hieroglyphics @ goudvishal omdat de sfeer zo leuk was en er bijna alleen bekenden waren en ik zo lekker dronken en stoned was. |
1. the Buzzcocks, Nighttown, Rotterdam, 2000
2. Nomeansno, Waterfront, Rotterdam, 2002 3. Twisted Sister, Waldrock, Fryslan, 2004 (4. Pietasters, LVC, Leiden, 2004 5. Die Nakse Bananen + Aggroculture, Poppodium, Barnevelt, 2001 :D) |
Citaat:
|
1) amon amarth - wacken open air 2004
2) arch enemy - wacken open air 2004 3) macabre - goudvishal 2004 |
met stip op
#1: the milwaukees @ weyer, boxmeer iedereen die de muziek van deze band kent weet waarom #2: the arsonists @ doornroosje, nijmegen de zaal was half vol, maar dat maakte ze niks uit. gaven de fatste hiphop show weg oooit gezien. #3: belvedere @ de box, boxmeer het is toch erg gaaf om zo'n band te zien spelen in je hometown en zorgt dat de zaal helemaal wordt afgebroken.. looooos |
tja, als ik er persé 3 moet kiezen:(willekeurige volgorde)
lamb@lowlands2003 radiohead, gelredome2003 hardheid, occii2002(de sfeer was echt(Y)) maar rhcp in ahoy maart2003, incubus in hmh jan2002(denkik) waren ook echt heel vet! en nog een zooi maar t mogen maar 3:) |
Slayer - Graspop 2002
Death Angel - Effenaar Eindhoven 2004 Iron Maiden - Graspop 2003 Immortal - Graspop 2002 Sentenced - Effenaar Eindhoven 2002 Metallica - Dynamo 1999 |
Veel Radiohead (y)
voor mij: Radiohead (Rock Werchter 2003, beter dan Gelredome!) Anathema (2002 Utrecht) Muse (2001 A'dam) |
Vreemd dat zoveel mensen Radiohead gaaf vinden, ik heb dat eens van een afstandje in het gras zittend bekeken, ik vond er echt geen ruk aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
Dan zul ik je toch moeten teleurstellen, ook al is bepaalde muziek niet mijn stijl kan ik het vaak wel waarderen omdat de muziek gewoon goed in elkaar zit. Bij Radiohead kan ik dat echter niet zien, zo'n door zelfmedelijkden gekweld mannetje op het podium dat over de microfoon heen kwijlt zie ik niet als schoonheid. Iemand heeft mij laatst de artiest laten horen die voor Radiohead vast en zeker een grote inspiratiebron geweest is laten horen, namelijk Jef Buckley, dat vond ik vele malen beter moet ik zeggen. |
Explosions in the Sky - Dour festival 2004.
Interpol - Lowlands 2003. The Thermals - 013 Tilburg 2003. (denk ik) |
Citaat:
|
1. Iron Maiden @ Waldrock 2003
2. Peter Pan Speedrock @ Het bolwerk 2003 3. Judas Priest @ Graspop 2004 4. Danko Jones @ Vera 2003 5. Sepultura @ Waldrock 2003 Dit is het eerste wat bij mij opkomt |
1. Ayreon/Star One, 013, 2002
2. Symphony X, Effenaar, 2003 3. Ensiferum, W2 Concertzaal, 2004 |
Citaat:
|
Ok, van Thom Yorke moet je houden, of aan wennen.
Maar het feit dat je de hele band afschrijft terwijl je het alleen over een 'door zelfmedelijkden gekweld mannetje op het podium dat over de microfoon heen kwijlt' hebt vind ik al weer niet voor je spreken. En ook wel apart dat je Buckley wel weer goed vind, terwijl dat 'gekwelde' juist iets is wat idd van hem komt. |
|
Radiohead is een beetje mietjes muziek, kijk maar naar de mensen die ernaar lusiteren en ook naar de band zelf bijvoorbeeld. No offence voor de muziek die luister ik niet ik geef alleen om imago.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |