![]() |
Welke BN'er heb jij eens diep in de ogen gekeken?
Of gewoon gezien natuurlijk!
|
Matthias.
|
Mijn vader?
|
Frans Bauer :o
|
Ali b (ik ben je zat) is bij mij op school geweest... *trots* :P
|
Ali b
Hoe diep kun je zinken bij het verzinnen van een 'stoere' naam, volgens mij samen verzonnen met Baas B en Lange Frans |
Citaat:
|
ojah
simone kleinsma.. En dat mens die hulpje was van die loodgieter in kees en co... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.google.com |
Sander Foppele laatst nog (en hij keek heel boos terug ;))
en Robin van Idols. Bah dit is echt al te vaak geweest |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh alle spelers van ajax wel, nog wat andere bn'ers best wel veel want mijn vader werkte bij 't NOB.
|
Citaat:
|
Citaat:
en heb nog nooit van eric b gehoord, kijk dat jij nou 40 ben geweest. :P :p :p :p :p |
Citaat:
|
das geheim :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jan Peter Balkenende, kwam em tegen in een donker smal steegje in de Wallen en wilde hem beroven van zn portomonee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee ik heb geen relatie met hem... of gehad... op de manier waarop jij t bedoelt dan he :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: -Wilbert Gieske (Robert uit GTST, wat een chagrijn) -Jamai, die me nog complimentjes gaf over mijn ringen en armbandjes *jeej* :rolleyes: -Antoinette van De Bus Verder weet ik het even niet... En *girl*love*, ga fietsen. |
Ik heb een hekel aan BN'ers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marco Borsato heb ik gesproken, Dinand Woesthoff in de ogen gekeken.
|
En oja, ik had laatst Rik Felderhof aan de kassa...
En in Groningen regelmatig Bert Visser |
Citaat:
|
stel dat iemand die ali baba heet een moord pleegt.. dan hoor je op het nieuws dat ali b het heeft gedaan :cool:
als iemand hem snapt :rolleyes: |
Gasten laat ik jullie uit de sleur helpen de jongen heet Ali Bouali Oftewel Ali b. en de naam is gekomen door het afkorten van de justitie wanneer een persoon wordt verdacht van een delict.
en verder vraag ik me af wat een gst van 40 op een scholieren forum doet, ben je op de basis school al begonnen met blijven zitten!? kreeg je de blokjes niet meer terug in de blokkenbak :confused: I'm out Laters |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jetske van den Elsen..
|
Wouter de Jong :bloos: In een discotheek op Terschelling :bloos: Hij vroeg me zelfs meej uit! :D
|
Geen, geloof ik. Of het was iig geen herinneringswaardig moment. :o
|
Citaat:
|
Heel veel,
andré van duin, bart en sita, ferry somogy (of hoe je dat ook schrijft), nigel de jong, kluivert, en veel meer |
mental theo gezoend :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |