![]() |
hoe snel drink jij?
juh, wat is jouw gemiddelde drinksnelheid?
en wat vind je ervan? ik zuip erg snel, gewoon huigklep open en voltanken, naja, normaal slik ik nog wel, maar als ik wil, is het echt tanken :p |
snel
|
snel
|
normaal.. denk k.. k weet niet, soms at k wel een heel glas naar binne maar k kan ook 15 min. over een glas doen.. ligt eraan hoeveel dorst k heb..
|
Niet te snel, maar ook niet heel langzaam; gewoon normaal
dus. Hangt er ook wel een beetje van af wat ik drink; alcohol & warme dranken gaan over het algemeen langzamer dan een glas water oid... :) |
Ik drink best wel snel.
|
Ik drink snel, maar wel met kleine slokjes.
|
ligt eraan hoe thirsty ik ben he
|
Normaal.
|
normaal.. al heb ik geen idee hoe snel dat is..
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat het is.. Als ik een 1,5 liter fles spa blauw voor me heb is die binnen een uur wel leeg (tenzij het er natuurlijk meer dag 2 op een dag zijn ofzo :p)
En verder drink ik alles gewoon normaal denk ik, niet echt snel. |
Ik drink mn glas altijd snel leeg als k erge dorst heb, als k op mn werk ben, drink ik mn glas altijd binnen 3 sec. leeg dan zit iedereen zo te kijken van yooow heb je dorst ofzow! haha, maar ik drink meestal 1,5 liter water per dag ofzow, en halve liter fris, meestal gebeurt dat vanaf 4 uur ofzow, tot 11 uur ;)! en ja als ik drank drink die nieuwe smirnoff ice had k gisteren ;) had ik zo binnen 5 minuten leeg ;)! maar het scheelt ik kan heel goed tegen drank, dus heb ik er nog maar 4 leeg gedronken ;)!
|
Citaat:
|
snel. Maar niet bij anderen thuis. Dat staat wat netter ;)
|
Belachelijk snel.
|
Over het algemeen normaal.
Maar als ik dorst heb heel snel en als ik net een glas op heb vrij langzaam. |
Ligt eraan hoeveel dorst ik heb, wat voor drank het is en hoe warm/koud het is.
|
Ligt er eigenlijk aan wat ik drink en of ik dorst heb. Ik denk over het algemeen gemiddeld normaal.
|
Ik denk dat mijn drinksnelheid normaal is.
|
Citaat:
Ik krijg hoofdpijn van jouw post |
Snel ik ben altijd 1 van de eerste die me glas al weer leeg heeft als we allemaal te gelijk beginnen met drinken
|
ik drink 30 cl/sec, terwijl bij ons de maximale snelheid 26 cl/sec is, laatst had mijn moeder me geflitst
|
Citaat:
Ik zou het echt niet weten, eerlijk gezegd. Soms drink ik snel als ik veel dorst heb, en dan weer niet. Tsja, wisselend dus. |
Langzaam als ik voor de smaak drink.
En belachelijk snel als ik dorst heb. Of als het op moet. Of als het drank is en ik for some strange reason meedoe aan een dom drinkwedstrijdje. Maar ik heb wel op die laatste gestemd. :cool: |
Snel, ik ben meestal ook de eerste die het biertje van een rondje opheeft.
|
Heel langzaam, ik heb altijd alles als laatste op, ook al heb ik dorst :(
|
Citaat:
|
veel te snel dus = verslikken/stikken
|
Normaal denk ik.. Behalve als ik heel erge dorst heb :p
|
Citaat:
|
Normaal, tenzij ik echt enorme dorst heb na bijv. intensief sporten. Het heeft geen nut om snel te drinken, maar 't gaat dan 'automatisch' ofzo.
|
Altijd langzaam, ik ben nu eenmaal geen snelle drinker ,en moet ook constant naar het toilet. :)
Terwijl de meeste van mn vrienden beginnen aan hun 3e drankje is het mijne bijna op. |
Snel, ik drink ook altijd in een keer mijn glas leeg, nooit slokje voor slokje of zo.
|
Redelijk snel. Mijn glas is eerder leeg dan me lief is. :o
|
snel, héél snel. Ik heb al 4 glazen gemakkelijk op als de andere nog maar aan hun eerste zitten. Vroeger deden we altijd competities voor het eerst een liter water, ik won altijd (seconde of 10 à 20)
|
Ligt eraan of ik erg dorst heb ofzo..
|
Citaat:
|
Ik at alles, en met gemak :o
|
Langzaam, meestal. Als ik dorst heb kan ik wel een halve liter water binnen een minuut naar binnen gooien, maar meestal vind ik snel drinken maar jammer. En ik denk er ook niet aan :D. Vooral over drinken met prik of alcohol of over warme dranken doe ik lang :)
|
Langzaam. Ik nip altijd en doe zo heel lang met 1 glas.
Mensen zijn soms verbaasd dat ik nog drinken in m'n glas heb. |
Snel...Ik klok alles meteen naar binnen, heb op de een of andere manier altijd wel dorst. Wel lastig in bijvoorbeeld een restaurant, moet je steeds bijbestellen :(
|
Weet ik veel! Soms snel, soms traag...
|
Soms drink ik snel, dan weer langzaam/gewoon. Ligt er aan hoeveel dorst ik heb op dat moment.
|
Ik gooi de meeste dingen in één haal achterover (behalve alcohol natuurlijk).
|
Gewoon, af en toe een slok...
|
snel snel tenzij het prik is dan is het langzaam langzaam
|
met 53214 km per uur
|
ik drink afschuwlijk snel
|
snel, ook bij warme drankjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |