![]() |
Fear Factory CD's
Omdat Fear Factory mijn favoriete band is en het redelijk bekend is onder de 'Metalheads", ben ik benieuwd welk album jullie het beste vinden.
|
Geen flauw idee, alles wat ik van FF heb gehoord vond ik matig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ze live gezien, was niet onder de indruk.
|
Citaat:
|
ik vind demanufacture wel tof
|
fear factory is helemaal geweldig! (y)
favo albums zijn : Archetype, Demanufacture, Digimortal en Obsolete maar Demanufacture vind ik toch wel de beste denk k |
remanufacture
|
Soul of a new machine
bigtime |
fear factory is geen metal
|
Citaat:
|
onmogelijke keuze
|
Wie stemt er trouwens op Digimortal? Die cd is bar slecht!(n)
|
ik ga ook maar een poll maken denk ik :)23
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joe cooker
|
Santana
|
Ik bedoel: Waar valt FF dan wel onder. Ik wil geen namen van 'metal-artiesten'.
|
Ik vind die allereerste tof, kan alleen de titel niet meer herrineren ook niet als ik in dat lijstje kijk. En op 2e plaats obsolete
edit: staat dat lijstje in volgorde van tijd? dan is het Soul of a New Machine |
Citaat:
|
Citaat:
|
Demanufacture
|
Ziel van een moederneukende nieuwe machine godverdomme!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me herinneren dat we bij de musical op de basisschool allemaal een act moesten doen, en dat wij Fear Factory - Replica hadden...en we waren nog zoooo´n kleine kutventjes toen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
easy vraag:
DEMANUFACTURE natuurlijk! nog altijd mijn nummer 1 album als er iets de ideale mix is van een lekkere pot metaal en samplewerk, dan is DAT het wel en ach Digimortal is idd niet geweldig, maar heeft ook wel zo zijn momenten.. maar dat is allemaal allang weer rechtgezet door Archetype, ook een heersende plaat |
verder een doelloze topic
|
Demanufakture. De nieuwe cd kan me niet bekoren :(
|
Sluit die poll maar gewoon gelijk.
Demanufacture it is. Iedereen die wat anders vindt, heeft er gewoon geen verstand van :) |
Ik heb gekozen voor 'Fear is the mindkiller'.
Ik ken ze allemaal niet, maar ik vond het wel een pakkende titel. |
Citaat:
Die remixmeuk van ze vind ik zowieso niet als echte albums tellen. |
Ik heb ze live mogen aanschouwen , de drummer is f*cking snel maar daar houd het dan ook mee op , helaas!
|
Citaat:
|
Ik vind degene met de meeste Gary Numan covers het beste!
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijdens een clubshow met goed geluid is het vele malen gaver. |
Citaat:
|
welke debiel stemt er op Digimortal? :eek:
|
Citaat:
|
Ik stem op Demanufacture, alhoewel ik sowieso alle albums van Fear Factory goed vind :)
|
Soul of a New Machine
Demanufacture Obsolete Digimortal Archetype Dat is FF, niet die remix-nonsens. ik hou net zozeer van demanufacture, als van obsolete en Archetype. Qua sound vind ik Obsolete absoluut het best, lekker grof. Qua Diversheid en songwriting wint archetype. Demanufacture combineert de 2 een beetje. Digimortal is een compleet buitenbeentje, maar verveelt mij dus geen seconde. Wordt hier waarschijnlijk uitgescheten omdat hij niet brutaal genoeg is of owv de rap, of whatever. Soul of a new machine wil ik es opnieuw zien uitgebracht worden met betere productie, kan er moeilijk over oordelen, productie is gewoon rotslecht. dus...om de poll wat rechtvaardig te houden neem ik....obsolete. |
Citaat:
|
niks mis met Fear is the Mindkiller trouwes
en Remanufacture heeft wel T-1000 (H-K), door DJ DANO! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |