Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Alto's: zijn er echt zo veel als dit forum je doet denken?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=92480)

Ik ben de Walrus! 15-05-2002 16:03

Alto's: zijn er echt zo veel als dit forum je doet denken??

Wat mij altijd opvalt als ik op dit forum ben is dat er hier zo enorm veel alto's rondlopen. Kijk maar eens naar het eerste het beste fotoforum, dan snap je wat ik bedoel. Als ik door de stad loop (als in Den Haag) dan zie ik dus echt nooit alto's rondlopen.

Nu vroeg ik me af, ligt dat aan Den Haag en zitten andere steden helemaal vol met alto's, of voelen alto's zich gewoon wat sterker tot dit forum aangetrokken dan anderen?

de 15-05-2002 16:10

dat lijkt mij vrij logisch,

omdat er in een gemiddelde stad weinig alto's rondlopen, zoeken ze hun steun op een forum als dit

Embraced Pale Death 15-05-2002 16:20

alto's houden niet van rondlopen

:p

#lamelodiadelmare# 15-05-2002 16:22

alto's is een puke woord..............maartja....lifestyle he...

GRRR 15-05-2002 16:24

alto's durven in de randstad niet naar buiten te gaan omdat ze dan door de criminele jongeren aangevallen worden dus daarom komen ze massaal naar dit forum want eigenlijk zijn ze heel sociaal.

KazzZ 15-05-2002 16:24

denk dat Lifestyle veel alto's aantrekt, overal vandaan... over het algemeen is Nederland niet zo druk bevolkt met alto's :)
ben zelf overigens totaal geen alto,.. maar zit hier dan ook niet zo vaak.

Caroo 15-05-2002 16:26

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:
:D:D Dat is de uitspraak van de dag!!! :p

nexjes 15-05-2002 16:31

alto's alto's alto's
altijd maar weer die verneukte kut hokjes! Laat iemand toch es zichzelf zijn, ik noem jou toch ook geen sjaalmens als je vaak sjaaltjes draagt of n moto als je aan MOde doet.

Built to last 15-05-2002 16:33

ik ben geen alto ik ben een trendy fucking pussy

*~*DOOR*~* 15-05-2002 17:02

Alto's zijn meestal achterlijk en gaan nnooit naar school, dus zitten ze hier. :rolleyes:

italianboy 15-05-2002 17:09

het stinkt hier idd beheurlijk :D

Li 15-05-2002 17:12

Citaat:

nee die zitten liever op het grasveld een hippiemeeting te houden:rolleyes:;)

En kakkers zitten altijd in de sociëteit

En modemeelopertjes zijn altijd aan het winkelen, logisch dus dat je alleen normale mensen in de stad tegenkomt...

italianboy 15-05-2002 17:14

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:
denk dat Lifestyle veel alto's aantrekt, overal vandaan... over het algemeen is Nederland niet zo druk bevolkt met alto's :)
ben zelf overigens totaal geen alto,.. maar zit hier dan ook niet zo vaak.

er zitten hier zoveel alto's, omdat ze hier niet hoeven te douchen :p

alto is als kakker, bekrompen zonder creativiteit. Want creatief zijn omdat het creatief is vind ik geen creatief..

:confused:

korreltje zout a.u.b.

Secreet 15-05-2002 17:59

Mkay....vraagje: jij ziet bijna geen alto's in den haag?

Damn...ik kom in veel grote steden, maar den haag is dus echt de plek waar ik de meeste rond heb zien lopen...en niet eens op een feestdag of wat dan ook...

Of er echt zoveel alto's zijn weet ik niet, misschien dat ze zich alleen zo kleden wanneer ze geen werk/whatever moeten doen ?

F0RuM-PuNK 15-05-2002 18:21

Citaat:

#lamelodiadelmare# schreef:
inderdaad dan moet ik altijd denken aan al die deftones/slipknot kindjes met rood-witte kettingen en overzeas broeken...

mja...i'm a bitch

#lamelodiadelmare# 15-05-2002 19:41

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:

inderdaad dan moet ik altijd denken aan al die deftones/slipknot kindjes met rood-witte kettingen en overzeas broeken...

mja...i'm a bitch

:mad: grrrr....ik heb een slipknot trui (die ik nog steeds leuk vind hehe) en ook een overzeas broek......:p

Sennah 15-05-2002 19:59

Moet je voor de gein eens in Hengelo komen kijken, wedden dat je bossen alto's tegen komt?
hier blijven de alto's echt niet binnen zitten, we gaan meestal naar het station, in andere plaatsen zoeken de alto's een afgelegen plek op waar ze lekker kunnen hangen/ zitten/ dingen die ze willen doen..
dus vandaar...:)

Paranoide 15-05-2002 20:07

Citaat:

gheheh :D

de wijze jodokus 15-05-2002 20:08

je bent apas echt alto als je met kleren aan doesjt :p

Faery 15-05-2002 20:19

Citaat:

Paranoide schreef:

gheheh :D

je leeft nog :]

F0RuM-PuNK 15-05-2002 20:20

Citaat:

:mad: grrrr....ik heb een slipknot trui (die ik nog steeds leuk vind hehe) en ook een overzeas broek......:p

kep een slipknot worker shirt :o die ik alleen onder iets aandoe ghehe :p en ik heb ook een overseas broek

muckymouse 15-05-2002 20:45

Citaat:

de wijze jodokus schreef:
nee hoor, dan ben je gewoon raar:D

Paranoide 15-05-2002 21:03

Citaat:

Faery schreef:

je leeft nog :]

ja.. jammer he ;)

F0RuM-PuNK 15-05-2002 21:06

Citaat:

muckymouse schreef:

nee hoor, dan ben je gewoon raar:D

en toch vraag ik me af of je dan schoon wordt :p

punkyfish 15-05-2002 21:39

Citaat:

de wijze jodokus schreef:
jeuj! (y)

punkyfish 15-05-2002 21:40

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:
je kleren iig wel!

harrie spees 15-05-2002 21:45

ik ben ook net zo alto als jullie ....goed???

Martin Dude 15-05-2002 21:47

De meeste zijn ook gewoon te stoned om bij de computie weg te kruipen natuurlijk .. dan kom je nooit meer buiten, behalve als ze nieuwe moeten halen :o

]{ing 15-05-2002 21:59

Citaat:

Martin Dude schreef:
De meeste zijn ook gewoon te stoned om bij de computie weg te kruipen natuurlijk .. dan kom je nooit meer buiten, behalve als ze nieuwe moeten halen :o
Gelukkig heb ik nooit in die situatie gezeten :p dan blijf ik liever gewoon in de shop zitten :p

Triloxigen 15-05-2002 22:06

Meeste van die trance-dude's zijn met hun scootertjes ofzo bezig..

Alternatievelingen meer met muziek, en zo kom je dus bij Internet uit :p

ShadowLady 15-05-2002 23:59

grrrt naar forum punk.. kheb meerdere overseaz broeken eennuh deftones... luister ik eigenlijk niet meer naar maar schopt wel aars en en en.. mijn adoptie brugger heeft een rood witte ketting ja!

Embraced Pale Death 16-05-2002 00:58

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:

tuluk niet. daar ben je alto voor

*snif snif*
wat ruikt het hier eigenaardig

Hukkie 16-05-2002 08:20

*snift wat rond*

BAH! stelletje smeerkezen bij elkaar!!! :mad:

June bug 16-05-2002 11:21

Waarom denk je dat ik op het forum kom? Pas als ik op het forum ben voel ik mezelf een echte alto!! :rolleyes:

Enne, Forum-punk: don't fok with overseas broekjus he?

Qamra 16-05-2002 12:19

Ik denk dat aan de Wassenaarse kant van Den Haag loopt, want er lopen zeer veel "alto's" rond in Den Haag hoor :D

En ik heb wel 2 overseas broeken :eek: ben ik nu ook een grote alto (ja groot wel: 1.79 m :rolleyes: )

kastdeur 16-05-2002 12:21

Citaat:

tgeeft wel aan wie of wat er bedoeld wordt:)

drama 16-05-2002 14:17

"alto's" gaan op in de massa, en daardoor zie je ze niet.

aguila 16-05-2002 16:47

*houd zich in*
*word gek van mensen die zitten te zeiken over altows*
*ent ruikt hier wel lekker hoor :p*

Ik ben de Walrus! 16-05-2002 16:51

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Ik denk dat aan de Wassenaarse kant van Den Haag loopt, want er lopen zeer veel "alto's" rond in Den Haag hoor :D

Goed, ik geef toe dat ik misschien ietwat overdreef toen ik zei dat ik ze nooit zie. Maar het is in elk geval niet zo dat de helft van de jeugd in den haag alto (sorry voor het woord, weet niet hoe ik het anders zou moeten zeggen) is, terwijl ik die indruk hier op het forum wel eens heb.

italianboy 16-05-2002 16:53

Citaat:

drama schreef:
"alto's" gaan op in de massa, en daardoor zie je ze niet.
rara waar ben ik :p

Jones 16-05-2002 17:49

alto's zijn meestal bewuster bezig met hun lifestyle dan 'gewone' mensen..vandaar dat je ze hier wat meer zult zien :confused:

dat lijkt me de meest logische verklaring..heb me der ook al over lopen verbazen want ik zie ze in mijn woonplaats ook maar erg weinig lopen...

OriginalMisfit 16-05-2002 18:55

het woord alto hoor ik in het dagelijks leven eigenlijk nooit.......................... in amsterdam en mn hele schooltijd niet dus euh ja dat hoor ik alleen op het forum. Verder vind ik het ook een raar begrip eigenlijk wie word hier in godsnaam mee bedoelt? Alle mensen die een alternatieve lifestyle hebben? OF iedereen die DENKT dat ze zich "anders" kleden of naar andere muziek luistert? Als het de laatste is verwijs ik jullie naar dramas post.

Ninnoc 16-05-2002 19:24

altos werken in het geheim samen aan een plan de wereld te vernietigen omdat hun altozijn niet geaccepteerd word, ze zijn dus vaak undercover als kakker of underground

mystic girl 16-05-2002 19:27

misschien zie je ze bijna niet, omdat als ze een keertje buiten komen, worden ze meteen als een botsauto door van die "normale"aangekeken en dan wordt er over gepraat van, oh mijn god heb je die daar gezien:mad: :rolleyes:
tenminste zo gaat dat hier een beetje:p

Dy|_uCK 16-05-2002 19:30

alto's kunnen niet tegen zonlicht duh :rolleyes:

Hukkie 17-05-2002 10:21

Citaat:

Ninnoc schreef:
altos werken in het geheim samen aan een plan de wereld te vernietigen omdat hun altozijn niet geaccepteerd word, ze zijn dus vaak undercover als kakker of underground
Klinkt als Pinky and the Brain :D

"What are we going to do tonight Brain..?"
"Try to take over the world by going undercover as kakkers and undergroundpeople!!!!"

(stiekem ben ik ook een wit laboratoriumratje met een heel groot hoofd....)

DrPain 17-05-2002 10:49

Alto's stinken en dat hoort bij hun image, als ze buiten komen blaast de frisse lucht hun 'schoon'. En das untrue.

Enigste nadeel is dat je ze in Eindhoven wel kei veel ziet. Maar het zijn echte kudde dieren, trekken in groepen, en zijn heel schuw. Eigenlijk vind ik dat alto's geen bedreigde diersoort meer moet zijn, en dat ze ook voor de plezier jacht geschoten mogen worden...

bambykill 17-05-2002 10:51

God must love weird people.
That's why he made so much of them.

:)

ii 17-05-2002 11:06

Hennes en Mauritz!!!!!! Hip, cool en goedkoop.

ii 17-05-2002 11:06

Citaat:

Hermione schreef:
Hennes en Mauritz!!!!!! Hip, cool en goedkoop.
Oooops verkeerd antwoord bij een verkeerde topic. Foutje. xxx

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.