![]() |
Je mening over:
Wat vind je van de volgende personen (en hun muziek)? Met wie zal je wel eens een beschuitje willen eten en met wie niet? Waarom?
Marco Borsato DJ-Tiesto Anouk Xander de Buisonje Pascal Jacobsen (zanger Blof) Hind Frans Bauer Jan Smit Do Marianne Weber |
Ik zou denk ik zelfmoord plegen als ik deze mensen zou moeten meeten. :o
|
Marco Borsato: soms best redelijke muziek :o soms ook niet
DJ-Tiesto: tja very good dj, dat weet iedereen wel he Anouk: wat een schreeuwstem zeg, meer een type viswijf. hoef ik ook geen beschuit mee te eten, zelfs geen ontbijtkoek Xander de Buisonje: toen ie in volumia zat kon ik t nog wel aanhoren, nu niet meer. Pascal Jacobsen (zanger Blof): blof is wel ok Hind: mmmwah. ik hou me maar in. geen beschuit in ieder geval :D Frans Bauer: om een understatement te gebruiken: niet mijn favoriete muziek Jan Smit: om een sterk understatement te gebruiken: totaal niet mijn muziek Do: muziek, mwah. beschuit? JAAAAAAAAAAAAAA Marianne Weber: prototype geile slet :D wow. ik ben denk ik de enige die serieus gaat reageren op dit topic. nouja serieus.....:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blöf is wel leuk soms, maar met de zanger hoef ik geen beschuitje te eten. Met Hind zou ik dat wel willen, zolang ze niet gaat zingen. :o De rest vind ik verschrikkelijk kut.
|
ik vind ze allemaal verschrikkelijk. alleen blof niet <3
|
Like -> Muziek ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit mag naar muziek toe.
|
Cijfers varieren van 1 tot 1,3
|
Citaat:
ik vind t niet de moeite om te zeggen wat ik ervan vind en beschuit vind k maar vervelend droog enzo |
Marco Borsato :s
DJ-Tiesto :| Anouk :s Xander de Buisonje :nono: Pascal Jacobsen (zanger Blof) ;) Hind :s Frans Bauer :| Jan Smit :| Do :s Marianne Weber :nono: |
Marco Borsato (y)
DJ-Tiesto (n) Anouk (n) Xander de Buisonje (n) Pascal Jacobsen (zanger Blof) (n) Hind (n) Frans Bauer (n) Jan Smit (n) Do (n) Marianne Weber (n) ik geloof niet dat Nederlandse muziek wat voor mij. |
Ik wil geen ban, dus ik zeg maar niks :(
|
Effe serieus, maar volgens mij is Frans Bauer irl extreem sympathiek.
En Do zou ik wel doen. Over de rest laat ik me maar niet uit. |
Tiesto en Anouk zijn te pruimen, hoe de neuk kom je bij de rest? Allemaal crap.
|
Marco Borsato: zegge dat die niet zow wijs moet doen over WarChild
DJ-Tiesto: vrage of die op een feestje komt draaie Anouk: sla k over Xander de Buisonje: hem in zn balle trappe voor wat die gedaan heeft met die 2 wijfe en dan zegge: 'WRAAAUUUWW, dat is de kracht van Mark' Pascal Jacobsen (zanger Blof): 5 min voor afspraak afzegge omdat et te hard regent. Hind: overslaan Frans Bauer: ff babbeltje mee make, lijkt me aardige gast Jan Smit: overslaan Do: potje mee tennise en dan ff sjanse Marianne Weber: overslaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Marco Borsato
-Tijd om ermee op te houden, marco (y) DJ-Tiesto -Trance is niet mijn ding; wel leuk dat ie zo bekend is en nog altijd een lamlul 1e klas is. Anouk -pinkpop-persoonlijkheid Xander de Buisonje -die was van Volumia? uhm..reclame vd postbank is niet leuk Pascal Jacobsen (zanger Blof) -Doe 's wat vernieuwends Hind -wie? Frans Bauer -Love your show Jan Smit :cool: Do -Verschrikkelijk. Hoear. Marianne Weber -Ken ik amper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lache joh! (y) |
Citaat:
|
Marco Borsato
Maakt meestal goede muziek. De meeste van zijn nummers vind ik wel aardig en enkele helemaal geweldig. Fijne vent ook, volgens mij. Nooit negatief in het nieuws, nooit in de roddelpers en zet zich in voor War Child. (y) DJ-Tiesto 'Lethal Industry' was nog aardig, voor een keertje tussendoor. De rest van zijn muziek vind ik niet om aan te horen. Waarom deze man een lintje heeft gekregen van Trix is me een raadsel. Anouk Een paar nummers vind ik wel goed, nl. 'Michel, Nobody's wife en R U kiddin' me'. De rest vind ik veel van hetzelfde en gaat me snel vervelen. Xander de Buisonje Verschrikkelijke, slijmerige muziek maakt deze verschrikkelijke man. Bedondert z'n vrouw en is dan zo stom om dat in de openbaarheid te brengen. Vervolgens schrijft hij een vreselijk slijmlied vol cliché's om haar terug te krijgen. En dan nog die Postbank-reclames. Walgelijk. Pascal Jacobsen (zanger Blof) Mooie, warme stem. Goede, bekwame zanger. Lijkt me ook wel een symphatieke man. Hind Enige reden om naar de eerste ronde van Idols te kijken (toen de voorrondes met de kneuzen voorbij waren). Had ik de overwinning meer gegund dan Jim en Jamai. En niét omdat ze zo goed kan zingen ofzo... Frans Bauer Daar wil ik geen woorden aan vuil maken. Jan Smit Idem. Do Idem. Marianne Weber Drie keer idem. *Hoe kom je bij déze verzameling mensen?* |
Marco Borsato: goede artiest
DJ-Tiesto: kut muziek Anouk: ook niet mijn muziek Xander de Buisonje: argh die reclames Pascal Jacobsen (zanger Blof): hele mooie stem Hind: nee niks Frans Bauer: vreselijk Jan Smit: argh Do: niet mijn muziek maar wel leuk uitstraling Marianne Weber: argh |
Ik zal mijn genuanceerde mening eens ventileren: tien keer kut.
Edit: Jacobsen is dan wel weer een Zeeuw. (Y) |
Marco Borsato - kutmuziek
DJ-Tiesto - idem Anouk - dit ook Xander de Buisonje - walgelijke kwal Pascal Jacobsen (zanger Blof) - ken ik niet Hind - ook niet Frans Bauer Jan Smit Do Marianne Weber dit is ook allemaal niks |
Marco Borsato: vervelende droomkwezel
DJ-Tiesto: Een bekende DJ die ondanks z'n succes nooit arrogant is geworden.Maar desondanks wel een trancefag ;) Anouk: Enge gouden tanden anita die de laatste paar jaar niets zinnigs op muziekgebied gedaan heeft Xander de Buisonje: Arrogant kwalletje. stomme poepmuziek Pascal Jacobsen (zanger Blof): Dat zoveel mensen cd's kopen van een band die alleen maar over mosselbanken, de zee en boten zingt Hind: Idols was het toch?, en zelfs dat niet gewonnen (n) Frans Bauer: Dikke Sjonnie Jan Smit: Kleine shonnie Do: Over het paard getilde breezerslet Marianne Weber: Kampbewoonster |
Citaat:
|
Marco Borsato
bagger (n) DJ-Tiesto hou er niet zo van (n) Anouk mziek is wel ok Xander de Buisonje BAH (n) Pascal Jacobsen (zanger Blof) hij gitaart linkshandig :D maar verder niks aan Hind bagger Frans Bauer MEGA BAGGER (deze mag je overhoop knallen) Jan Smit zelfde als FB Do wat een vertiefde bagger Marianne Weber zelfde als fb |
Marco Borsato : ik heb veel respect voor hem, hij heeft zoveel bereikt en wat ie bereikt heeft vind ik echt ongelooflijk knap, alleen zijn muziek boeit mij niet veel, een paar nummers vind ik mooi.
DJ-Tiesto : knap hoeveel die bereikt heeft in zo'n korte periode, maar zijn muziek vind ik niet erg spectaculair, geef mij maar hardstyle. Anouk : nee, niet mijn soort muziek, haarzelf vind ik wel cool. Xander de Buisonje : top, ik was fan van Volumia en ik ben naar Xander's solo concert geweest in het nieuwe luxor.. echt toppie gewoon. Pascal Jacobsen (zanger Blof) : goede zanger, maar niet mijn muziek. Hind : mooie vrouw, mooie muziek, toch het totaalpakket een beetje oudbollig. Frans Bauer: topgozer, hij heeft echt zo'n groot en goed hart en ik vind hem echt cool, alleen z'n muziek is niet aan mij besteed. Jan Smit : lekkerding, alleen jammer van de muziek die hij maakt. Do : nee Marianne Weber: marianne bever.. nee. |
Marco Borsato : kutmuziek
DJ-Tiesto : kutmuziek Anouk : bwa , wel ok Xander de Buisonje : ken ik niet Pascal Jacobsen (blof ) : idem Hind : idem Frans Bauer : kutmuziek Jan Smit : ken ik niet Do : kutmuziek Marianne Weber : ken ik ook niet |
Citaat:
OMG, mensen we hebben een marsmannetje in ons midden :eek: !!!! |
ik hou niet van beschuit
|
Citaat:
|
Met Anouk zou ik best een beschuitje willen eten. Lijkt me wel gezellig.
|
Wat een kut Topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat kunnen de meeste mensen hier hun mening trouwens goed uitleggen/onderbouwen, zeg! :rolleyes:
|
komop, do is neukbaar :p
|
Citaat:
|
Marco Borsato
DJ-Tiesto Anouk Xander de Buisonje Pascal Jacobsen (zanger Blof) Hind Frans Bauer Jan Smit Do Marianne Weber jeder ergassen, pssscht pssscht Ik ben intolerant vandaag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |