![]() |
Diepvriespizza's...
...en andere kant-en klare pizza's uit de supermarkt.
Welke vinden jullie om aan te raden? Welke absoluut niet? TS begint: Aanrader: -carprese van Albert Heyn -4 kazen van Albert Heyn Afrader: -verse pizza Edah 4 kazen (net gehad en heel goor) -Ristorante pizza's |
die van de iglo
|
Aanrader :
Ristorante pizza's (y) ik weet niet wat er mis mee is? Vooral mozzarella is heerlijk, ook hawaii vind ik lekker Big Americans hawaii is ook heel lekker Afrader Verse pizza's ;) Vooral quatre formaggi |
Oh trouwens, op tv was laatst dat het helemaal niet kan dat pizza's uit de diepvries op de steenoven zijn voorgebakken. Want als je iets op de steenoven bakt kan je het niet meer invriezen (of dat is ranzig ;)).
Dus: ga niet af op het woordje steenoven. :) Ik was eerst fan van hawaii van big american, maar nu vindt ik die ranzig. :o Iglo vind ik wel lekker en ristorante volgens mij ook wel. Die met kazen erop. :) |
Citaat:
|
de AH pizza.. houtoven ofzow en dan met ham.. serieus niet vervelend om te ete..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
shit die quote werkt niet geod
|
die van de aldi vind ik altijd wel lekker, american country ofzo...
|
Aanrader :
Ristorante pizza's, vooral die met tonijn en champignons. Lekker dunne korst. Afrader: Die Big Americans en alle supermarkt-merken behalve de 'verse' pizza's van de albert heijn. |
Ik vind diepvriespizza's niet om aan te raden.
|
De Ristorante pizza's vind ik erg lekker, vooral die met champignons. Wat ik ook nog wel lekker vind, zijn de pizza's van Iglo.
Wat ik niet lekker vind, zijn die Amerikaanse pizza's, daar vind ik de bodem veel te dik van. En Hawaii-pizza's vind ik ook niet lekker. |
Het maakt mij niet zoveel uit welk merk diepvriespizza ik eet. Als er maar veel kaas op zit en niet teveel andere troep.
|
Die houtovenpizza´s van Dr Oetker en Albert Heijnvind ik allemaal erg lekker. California (met tonijn) van Big Americans vind ik ook lekker, de rest niet.
Iglo pizza´s zijn niet lekker, die bodem (n) |
De salami pizza's van de lidl
en big american van dokter oetker verder heb ik niet echt afraders. |
Pizza Hawaii. <3
Ik let nooit zo op welke ik haal eigenlijk, zo vaak haal ik geen diepvriespizza nl. :o |
Citaat:
|
Ik neem meestal zo'n doos met vier van die kleintjes van Iglo (met alleen tomatenpuree en kaas), die zijn erg lekker, vind ik. :) En anders een pizza Funghi van weet ik niet welk merk.
|
Citaat:
|
De kaaspizza van American's Uncles, of hoe heet dat... heerlijk! (y)
|
Niet zo lekker als vers in een pizzeria..
|
Die van de Iglo zijn inderdaad erg lekker.
Ook die van de Konmar zelf is erg lekker. |
Imho zijn die van iglo het beste.
Tip voor iedere diepvries pizza: Als je de onderkant invet met boter blijft die veel zachter, mocht je daar van houden. |
De allergoedkoopste van AH eigen merk, kaas/tomaat. Vooral als je er zelf nog wat mozzerella over heen gooit.
Ristorante met mozzerella is ook aan te raden! |
Maakt-niet-uit-welke-pizza van Wagner.
Ze smaken stuk voor stuk als een verbeterde versie van de Big American's. Vooral de kaas vind ik veel beter. Niet eten: De stinkende sjoelschijven met plastic beleg van O'Lacy's. Mocht je je eraan wagen: Ze liggen onder andere bij Jumbo. |
Ik vind de iglo-pizza's altijd heel erg lekker, vooral de bolognese. En die Big Amarican's ofzo, de Hawaï. Hmmm.
|
Pizza Crossa Milanesa
maar ik eet die niet meer totdat ik weet of er al dan niet vegakaas op zit :o want ik als vegetarier moet wel een beetje opletten :D |
Citaat:
|
Ristorante Salami.
|
4 kazen van edah zijn ook lekker!
|
Aanrader; alle ilgo pizza's :D
Afrader; pizza shoarma van de AH..bah...zóó vies :s |
Ik ken eigenlijk alleen de Ristorante pizza's, en die vind ik best te doen.
|
Big American zijn lekker, alle smaken wel. Ristorante ook wel, maar iets minder.
De huismerken vind ik niet zo super lekker. |
Wij hebben meestal de diepvriespizza's van de Aldi of de Lidl en die zijn best lekker al zijn de pizza's van de Aldi nu een stuk minder dan vroeger.
|
Citaat:
|
ristorante hawai, is de shizzle.
iglo pza (naam om de hippe msn groep te trekken, dan gooien ze een pizza in de oven gooien en lekker door msnen.) anyway, die heb ik net op, shoarma smaak zegmaar. echt niet te doen. je denk, he, die is duur die zal vast lekker zijn, ristorante is en blijft gewoon de beste! |
Aanrader:
De mozzerella en rusticana pizza's van Iglo. (y) Afrader: Die ristorante pizza's van Dr. Oetker. (n) |
Quatro Frommaggi van de Edah en de Big Americans en Pizza Shoarma enzo.
|
Big American's :D
maar dan wel hawaï, ben verliefd op die tomatensaus.. |
ah steenbakoven pizza salami piccante (y)
|
Ristorante's (y)
Goedkope huismerkpizza's (n) |
Die margaritha pizza's in zo'n zwarte doos.
En dan thuis er zo veel mogelijk zelf extra op doen (Y) |
Ik vind alle soorten vispizza af te raden :P en pizza met salami ook... en ik vind AH biologisch met groenten erop wel een aanrader :)
|
Big American - Texas van Dr Oetker
Heeeeeeeeeeeeerlijk :cool: |
Big american - shoarma (y)
alle pizza's met vis en/of schimmelkaas zijn een afrader :p |
Van Ristorante,mozzarella en met champignons. Heerlijk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |