![]() |
FILM BY THE SEA Filmfestival
FILM BY THE SEA
http://www.filmbythesea.nl/nl/upload...uc_plaatje.jpg Van 6 september tot 19 september in Vlissingen Van 13 september tot 17 september in Scheveningen Het volledige programma van het festival is nog niet bekend gemaakt, dit gebeurt op 2 september. Ook start dan de kaartverkoop. Wel is al bekend dat op de openingsavond (10 september) in Vlissingen Eternal Sunshine of the Spottles Mind zal draaien. Kaarten hiervoor kosten 55 euro. Vorig jaar heb ik zelf vrijwilligerswerk gedaan bij Film by the Sea, als hostess. Ik ben er nog steeds niet helemaal van bekomen, maar ik deed het natuurlijk voor de gratis films. Ook dit jaar zijn er weer een heleboel vrijwilligers nodig, dus misschien doe ik het weer wel. Natuurlijk hoop ik dat het festival dit jaar ontzettend veel bezoekers trekt! Zodra de lijst met premières en titels bekend wordt, post ik deze natuurlijk gelijk hier. De nadruk zal dit jaar overigens liggen op de tien nieuwe lidstaten van de EU. Vorig jaar was het thema Italië. Wie is er geïnteresseerd? |
Citaat:
|
Citaat:
Open een topic ;). |
Ik ben geïnteresseerd. Maar in hoeverre dat gevolgen heeft weet ik niet.
|
Zal er net als elk ander jaar weer zijn....
|
YESSSSSS
En het festival wordt afgesloten met......... <---------------- Richard Linklater's Before Sunset |
Het programma staat al weer even online. Het is jammer dat er geen mogelijkheid is om alle films in één opslag te zien. Je moet nu per dag kiezen en bioscoop.
Paar interessante titels, maar toch iets teleurgesteld in de programmering. |
Citaat:
Ik heb me gisteren aangemeld voor vrijwilligerswerk, voordat ik naar The Bourne Supremacy ging. Bleek dat ze net om kwart voor 12 begonnen waren met Eternal Sunshine. :mad: En ik kwam om 13.00u binnenwandelen. :( |
Citaat:
:D :D |
55 euries voor een bioscoopkaartje :eek:
(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stille Nacht gaat daar toch ook in premiere? Die nieuwe film met Caro Lensen.
Interessant maar ik denk niet dat ik ga. |
Citaat:
|
Hoe zit het nou met de prijzen?
Van de sites word ik niet veel wijzer voor 55 euro kan je 1 dag naar de films ofzo? |
Citaat:
|
up...
Mensen, het festival is al halverwege..... Zijn er al mensen heen geweest??? (Not including myself and MargotTenenbaum) |
Geen commentaar meer.....
Denk dat er dan maar 2 personen die hier posten er heen zijn geweest. |
Ik vond het te ver weg. Ik ga wel naar het de openingsfilm van het nederlands film festival (y) .
|
Ik was niet onder de indruk van het programma. Heb het dus overgeslagen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |