![]() |
[Draagbare Harddisk/MP3] Wat kopen?
Ik wil graag zowel een beetje opslag bij me (kunnen) hebben als onderweg muziek (mp3) kunnen luisteren. Ik twijfel nu vooral tussen 2 mogelijkheden:
Een mp3speler met HD: Archos gmini 120 (20 gig) 188 euro. of een mp3-spelertje met 256 mb en een draagbare behuizing met een normale harde schrijf erin. Met een dan 160 gig harde schrijf zou me dit ongeveer hetzelfde gaan kosten denk ik. Ik hoef trouwens niet constant 10 gig met me mee te slepen, slechts als het ff nodig is. 256 mb zijn daarvoor wel voldoende. De tweede optie lijkt me in principe leuker, alleen heb je bij die draagbare HD steeds een extra voeding nodig. Ik heb gelezen dat er ook zon behuizing is die gewoon zn stroom uit 2 usb aansluitingen haalt, maar die kon ik nog niet vinden. Een aparte voeding meeslepen wil ik nml niet. (ff wat uitsluiten: ik wil vanwege de prijs geen: kant en klare draagbare HD en ik wil geen notebook HD (2,5 '') met behuizing.) |
ik hoef geen 10 gb dus wil ik een 256mb maar toch ook weer een 160 gb... blablabla :|
|
Citaat:
pfff... |
er bestaan toch geen mp3 spelers met 3.5'' harddisks.
ik snap het hele verhaal hierbij niet |
Ik heb extreem slechte ervaringen met Archos spul. Die zooi is niet goed afgewerkt. Mijn MP3 speler is na 4 maanden al stuk gegaan.
Bovendien werkt het vervelend, slaat hij bij het afspelen soms over en is aan alles te merken dat het apparaatje op lage kosten is gemaakt(terwijl je dat niet aan de prijs ziet...) |
Citaat:
|
Citaat:
Koop een Ipod ofzo. veel opslag en een goede mp3speler |
Citaat:
|
Koop een Xclef Hd-500 20 Gb(€269,-) , koop een andere 2,5 inch hdd, schroef je speler open, draadjes losmaken, hdd eruit, nieuwe erin, draadjes vastmaken, en klaar is Kees
|
Citaat:
Er zijn ook overigens kleinere xClefs met een 1.8" hdd. Maar: top hoor, een xClef is een goede keus. iPods zijn onnodig duur en werken alleen met iTunes, en niet gewoon met Windows Explorer. Voor xClefs heb je geen software nodig en kun je in Windows Explorer zien als een extra hdd waarnaar je je meuk toe kan kopieeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |